Skip to main content

Werkt het krassen in de wintercity voor anderern? Ik gebruik Firefox op een desktop en het werkt niet voor mij. Erg vervelend ook dat je geen email naar de NS kan sturen.

Ik gebruik ook firefox en heb van alles geprobeerd. Weet jij het al?

Hier hetzelfde probleem. Ook met Microsoft Edge werkt het niet.

Hebben jullie toevallig verder add-ons aanstaan wat invloed kan hebben? AdBlock, Ublock etc. Ik heb dit persoonlijk met Chrome zonder problemen kunnen krassen.

Hebben jullie toevallig verder add-ons aanstaan wat invloed kan hebben? AdBlock, Ublock etc. Ik heb dit persoonlijk met Chrome zonder problemen kunnen krassen.

Bedankt voor de suggestie. Ik had mijn adblocker al uitstaan op de Wintercity, maar heb het net geprobeerd in “Troubleshoot mode”, dus zonder add-ons, maar het werkt nog steeds niet. En er wordt ook geen alternatief zonder krassen aangeboden.

Vorig jaar werkte de Wintercity de eerste dagen ook niet goed in Firefox, ik heb het idee dat ze het niet goed testen.

Daniel ook ik heb firefox en ja natuúúrlijk goed beschermd!...dus vraag aan je collegae om gewoon een code te maken zonder onzinnig ‘ gekras’  ( Ps heus niet nodig zoveel toeters en bellen extra ) ..Of vraag ze zoals hierboven staat betere voorbereidende controles en /of alternatieven.

Waarom zo ingewikkeld? Gewoon die code tonen, met misschien een kleine animatie zoals voorgaande jaren, dan kan iedereen er gebruik van maken. Dit is nu precies niks.

Dank voor deze suggestie. Nee, ik gebruik geen add-blockers. In Mozilla Firefox gebruik ik alleen Kee en FireShot. In Microsoft Edge heb ik zelfs helemaal geen add ons geïnstalleerd. Met beide webbrowsers werkt de website niet. Verplicht moeten krassen maakt jullie website overigens ook onnodig slechter toegankelijk voor mensen met een handicap. Waarom niet gewoon de code getoond?

Ik hoop wel dat gebruikmaken van de acties wat eenvoudiger is dan die code bemachtigen.

Chrome (Windows) met uBlock Origin ingeschakeld werkt bij mij, dus Egde zou ook moeten werken want dat is dezelfde codebase.

De site is trouwens opvallend ‘schooon’ want er wordt maar één script/tracker geblokkeerd, terwijl het tellertje in dit Commumity tabblad al op 19 staat (en dit is het eerste topic dat ik lees).

Mijn prijs was een warm drankje bij Kiosk (geldig t/m 15-01-2025).

Chrome (Windows) met uBlock Origin ingeschakeld werkt bij mij, dus Egde zou ook moeten werken want dat is dezelfde codebase.

Je hebt gelijk. Excuus. Als ik mij met Microsoft Edge opnieuw aanmeld, dan kan ik inderdaad de streepjescode wel open krassen. Rest de vraag: hoe breng ik die code dan nu naar m’n mobiel? Ik dacht er een screenshot van te maken (Win-toets + Shift + s), maar dat lukte niet. Ik blijf 't allemaal erg complex vinden voor iets dat simpel zou moeten zijn. Maar wellicht doe ik iets verkeerd.

Je hebt gelijk. Excuus. Als ik mij met Microsoft Edge opnieuw aanmeld, dan kan ik inderdaad de streepjescode wel open krassen. Rest de vraag: hoe breng ik die code dan nu naar m’n mobiel? Ik dacht er een screenshot van te maken (Win-toets + Shift + s), maar dat lukte niet. Ik blijf 't allemaal erg complex vinden voor iets dat simpel zou moeten zijn. Maar wellicht doe ik iets verkeerd.

Je krijgt na het open krassen ook nog een mail met de code. 

Je krijgt na het open krassen ook nog een mail met de code. 

Top! Dan wacht ik daarop. Nogmaals, dank.

Helaas werkt het bij bij niet in Safari en niet in Chrome

Inmiddels alles geprobeerd, meerdere browsers, met en zonder addblockers, ik geef het op. Volgend jaar nieuwe poging Wintercity voor nu er wel klaar mee. Veel plezier voor wie wel kan krassen 📝

Helaas werkt het bij bij niet in Safari en niet in Chrome

Microsoft Edge geprobeerd toevallig?

Inmiddels alles geprobeerd, meerdere browsers, met en zonder addblockers, ik geef het op. Volgend jaar nieuwe poging Wintercity voor nu er wel klaar mee. Veel plezier voor wie wel kan krassen 📝

Wat werkt er precies niet? Waar loop je vast?

Dus het probleem is al een week bekend, maar de NS verandert het niet. Vandaag werkt het schudden ook al niet.

Dus het probleem is al een week bekend, maar de NS verandert het niet. Vandaag werkt het schudden ook al niet.

Je hoeft niet te schudden maar moet op het ijs klikken (en de muisknop of je vinger een seconde of 5 vasthouden) om het te laten smelten.

Inmiddels werkt het eindelijk.

Reageer