Ik wil de NS bedanken voor mijn verjaardags cadeau.
Ik kon een 1ste klas update en een meereiskorting bestellen, die ik voor 30 april moest verzilveren.
De 1 ste klas update is helemaal perfect, die kan ik op elke datum gebruiken t/m 30juni
De meereis korting kan ik ook tot 30 juni gebruiken, maar moet de datum en de plaats van
bestemming voor 30 april ingeven !! Hier ben ik dus ontevreden over. Ik weet nog niet wat ik bv 25 juni
wil doen! kan dit niet anders? gewoon gebruiken wanneer het uit komt??
Bladzijde 1 / 2
Graag of niet. U bent niet verplicht om van dit aanbod gebruik te maken.
Jammer dat de actie maar een beperkte geldigheid heeft, maar dit is bij de meeste aanbiedingen zo. De aanbieder mag vanzelfsprekend deze beperking hanteren.
30 april is al weer even voorbij, dus hoop dat je de update tijdig hebt verzilverd. Fijne reis.
Jammer dat de actie maar een beperkte geldigheid heeft, maar dit is bij de meeste aanbiedingen zo. De aanbieder mag vanzelfsprekend deze beperking hanteren.
30 april is al weer even voorbij, dus hoop dat je de update tijdig hebt verzilverd. Fijne reis.
Het gaat niet om de beperkte geldigheid , dit is aangegeven tot 30 juni.
Het gaat mij erom dat bij meereiskorting tot 30 juni , voor 30 april moet aangeven waar de reis heen gaat.
Het gaat niet om de beperkte geldigheid , dit is aangegeven tot 30 juni.
Het gaat mij erom dat bij meereiskorting tot 30 juni , voor 30 april moet aangeven waar de reis heen gaat.
De geldigheid om dat aan te geven is dus beperkt tot 30 april. De schenker van dit gratis kaartje heeft dit zo bepaald. Misschien vervelend maar je moet een "gekregen paard niet in de mond kijken" zei men vroeger.
Was er niet eerder iemand (ik dacht @Robert B) die hier postte dat ‘ie het verjaardagscadeautje eerder ontving en dat de code voor een bepaalde (vroege) datum moest worden verzilverd omdat de webshop waar die aangeschaft moest worden zou worden vernieuwd en dus een tijdje niet te gebruiken was?
Overigens kan ik nu mijn code voor een Meereisretour nog steeds gewoon verzilveren, vandaag met een laatst mogelijke datum van 1 juli. Volgens de mail van 7 maart (datum opvragen code) zou ik Meereisretour kunnen gebruiken tot en met één maand na ontvangst. Die maand is intussen al voorbij.
Was er niet eerder iemand (ik dacht @Robert B) die hier postte dat ‘ie het verjaardagscadeautje eerder ontving en dat de code voor een bepaalde (vroege) datum moest worden verzilverd omdat de webshop waar die aangeschaft moest worden zou worden vernieuwd en dus een tijdje niet te gebruiken was?
Ja, dat was ikke (op 2 accounts de cadeautjes terwijl ik 20 juni pas jarig ben), en een Bookchoice code al vergeven aan @MoDe
Zal morgen eens checken of verzilveren voor 1e klas werkt (die heb ik vrijdag 10 mei namelijk ‘nodig’)… Nu geen zin meer in, want straks om 06:30 weer op pad.
Hoeveel dagen voor je verjaardag krijg je de 'verjaardagsmail’ van NS ? Ik heb een abonnement en een account en ben 9 juni jarig maar zou graag op 1 juni gebruik maken van het 'meereisretour’ wat als cadeau gegeven wordt daar ik rondom mijn verjaardag in het buitenland vertoef
Ik kreeg de verjaardagsmail echt op mijn verjaardag (in februari).
Op je verjaardag inderdaad.
Vind het ook een sympathiek gebaar van NS. En daarbij is het slim / win-win, omdat ze gelijk wat extra omzet genereren. ;)
Hey JGAV van der Winkel. Welkom bij de NS Community!
Momo en Raymond123 hebben het goed, je krijgt deze mail op de dag zelve. Er was een kleine periode waar Robert B in viel waar dit eerder was door een wisseling van systemen, maar dit is inmiddels al helemaal rond dus je krijgt de mail weer op de dag zelve.
Je hoeft je niet te verheugen op het verjaardagscadeau. Ik wilde de bookchoice code verzilveren en kreeg de melding dat deze al gebruikt was...
Dus omdat bij jou de Bookchoice code niet (meer) werkte, werken ook de andere codes niet meer voor iedereen? Mijn codes voor de Meereisretour en 1e klas upgrade van februari deden het prima en zelfs langer dan de aangegeven maand. Enkele weken geleden nog eens getest en toen kon ik ze nog inwisselen, intussen krijg ik de melding dat de codes verlopen zijn.
Andere jaren heb ik mijn Bookchoice code nog wel eens weggegeven aan iemand die het zelf niet kreeg en die werkten prima. Als ik nu mijn nog niet gebruikte code opvraag krijg ik te zien dat deze nog is te verzilveren t/m 31-10-2024. Verzilveren op de site van Bookchoice doe ik niet, zelf geen interesse in, voor het geval iemand mijn code nog wil gebruiken. Ik kan hem je zo toesturen mocht je willen.
Heb mijn tweede code ook maar naar @MoDe gestuurd, zou gewoon moeten werken lijkt me.
Mijn code was ook nog tot in oktober 2024 geldig. Desondanks was hij niet meer geldig.
Dat is jammer en zou niet zo moeten zijn, maar dat betekent niet dat ook de andere codes voor Meereisretour en 1e klas upgrade niet meer geldig zouden zijn. De opmerking datiemand zich niet hoeft te verheugen op het verjaardagscadeau is vind ik daarom niet nodig. Was de Bookchoice code van Robert nog wel geldig?
Dat is jammer en zou niet zo moeten zijn, maar dat betekent niet dat ook de andere codes voor Meereisretour en 1e klas upgrade niet meer geldig zouden zijn. De opmerking datiemand zich niet hoeft te verheugen op het verjaardagscadeau is vind ik daarom niet nodig. Was de Bookchoice code van Robert nog wel geldig?
Nog niet geprobeerd. Eerst contact opnemen met bookchoice want de nieuwe code via X ns_online werkte ook niet. Melding gebruikt, of al aan de actie deelgenomen. Ik ben maar 1x per jaar jarig…
Maar je hebt gelijk, anderen kunnen heel blij zijn met de cadeautjes.
OK, even getest om mijn code te verzilveren. Ik kom op een pagina om een account aan te maken, krijg geen melding van niet meer geldig of al deelgenomen. Lijkt mij dus gewoon te werken.
Ik kan de codes gewoon opvragen via de knop in de mail.
Wie ze vervolgens gebruikt lijkt me niet uit te maken, maar misschien zien ze bij Bookchoice jou (of jouw e-mailadres) wel als ‘bestaande klant’ en dan heb je al van de actie gebruik gemaakt?
Ik kan de codes gewoon opvragen via de knop in de mail.
Wie ze vervolgens gebruikt lijkt me niet uit te maken, maar misschien zien ze jou (of jouw e-mailadres) wel als ‘bestaande klant’ en dan heb je al van de actie gebruik gemaakt?
Ik ga een nieuw account aanmaken. Kijken of dat werkt…
Ik kreeg de verjaardagsmail echt op mijn verjaardag (in februari).
Volgens NS ben ik vandaag alweer jarig. Zo gaan de jaren wel tellen.
Hadden ze mijn 2e verjaardag dit jaar niet een maandje eerder kunnen plannen, dan had ik mooi die 1e klas upgrade kunnen gebruiken voor mijn tripje naar Groningen een paar weken geleden. Lekker voor €2,50 uit en thuis in de 1e klas.
Het was vast een gezellig tripje naar de leukste stad van Nederland!
Ik kreeg vandaag ook van NS hartelijk gefeliciteerd. Of ze zijn ruim half jaar te vroeg of half jaar te laat. Raar
En nog eentje.
Er gaat iets niet helemaal goed.
Er zijn inderdaad weer wat onterecht verstuurd heb ik persoonlijk gemerkt. Een aantal reizigers waaronder mijn vader. Het is doorgezet, maar meer dan dat kan ik er nu nog niet over kwijt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.