beantwoord

Meereiskorting niet voor vandaag

  • 26 August 2023
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

Wat is dit nou weer jammer. Krijg je een kado, kun je het pas over 2 dagen uitpakken.

Ik krijg voor mijn verjaardag een meereiskortingkaartje kado. Ik wil ik dit verzilveren om met mijn vrouw vandaag naar Roosendaal te reizen, is de eerste mogelijkheid om te verzilveren over 2 dagen. Ik krijg de foutmelding 26-08-23 is geen geldige datum.

Laat die kadootjes voortaan maar zitten.

icon

Beste antwoord door iMark 26 August 2023, 08:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het is het weekend van de Dutch Grand Prix in Zandvoort. De dienstregeling van NS is aangepast en actiekaartjes zijn niet geldig.

Reputatie 7
Badge +3

Je krijgt wel een datum vanaf 28-8 te zien?

Wat is dit nou weer jammer. Krijg je een kado, kun je het pas over 2 dagen uitpakken.

Ik krijg voor mijn verjaardag een meereiskortingkaartje kado. Ik wil ik dit verzilveren om met mijn vrouw vandaag naar Roosendaal te reizen, is de eerste mogelijkheid om te verzilveren over 2 dagen. Ik krijg de foutmelding 26-08-23 is geen geldige datum.

Laat die kadootjes voortaan maar zitten.

Vanwege de F1 rijden er op veel trajecten (zoals die naar Roosendaal) dit weekend nauwelijks treinen en daarom worden aanbiedingen beperkt.

Helaas kon mijn dagje naar Maastricht samen met mijn man, niet doorgaan via het Meereiskaartje.

Jazeker, ik had op de site van NS kunnen lezen dat er i.v.m. de Grand Prix minder treinen reden.

Maar wat zou het fijn zijn geweest als de NS dit meteen in haar voorwaarden had opgenomen of op z'n minst naar de site had verwezen. 

Nu hoor ik het achteraf via een telefoongesprek met de klantenservice.

Heel jammer dit, een gemiste kans.

Reputatie 7
Badge +3

Helaas kon mijn dagje naar Maastricht samen met mijn man, niet doorgaan via het Meereiskaartje.

Jazeker, ik had op de site van NS kunnen lezen dat er i.v.m. de Grand Prix minder treinen reden.

Maar wat zou het fijn zijn geweest als de NS dit meteen in haar voorwaarden had opgenomen of op z'n minst naar de site had verwezen. 

Nu hoor ik het achteraf via een telefoongesprek met de klantenservice.

Heel jammer dit, een gemiste kans.

Als het goed is, kon je de code van dat meereiskaartje niet verzilveren op 25/26/27 augustus via de kalender. Heb je de code via de weg=wegweken dan stond al in de voorwaarden dat deze die data niet gebruikt kon worden.

Helaas kon mijn dagje naar Maastricht samen met mijn man, niet doorgaan via het Meereiskaartje.

Jazeker, ik had op de site van NS kunnen lezen dat er i.v.m. de Grand Prix minder treinen reden.

Maar wat zou het fijn zijn geweest als de NS dit meteen in haar voorwaarden had opgenomen of op z'n minst naar de site had verwezen. 

Nu hoor ik het achteraf via een telefoongesprek met de klantenservice.

Heel jammer dit, een gemiste kans.

Als het goed is, kon je de code van dat meereiskaartje niet verzilveren op 25/26/27 augustus via de kalender. Heb je de code via de weg=wegweken dan stond al in de voorwaarden dat deze die data niet gebruikt kon worden.

Owjee je hebt gelijk! In de voorwaarden staat dan zo’n link die je aan moet klikken voor nog meer voorwaarden. Tja, dat heb ik dus niet gedaan. Volgende keer let ik beter op en klik alle linkjes aan! 

Reageer