Meereisretour

  • 27 April 2023
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Vorige week mail ontvangen voor meereisretour, helaas heb ik er niks aan. Ik heb keuzedagen en mijn eerstvolgende keuzedag is vanaf 1 juni en meereisretour kun je gebruiken t/m 31 mei. Ik vind de periode waarin je gebruik kunt maken van de meereisretour wel erg kort.


3 reacties

Vorige week mail ontvangen voor meereisretour, helaas heb ik er niks aan. Ik heb keuzedagen en mijn eerstvolgende keuzedag is vanaf 1 juni en meereisretour kun je gebruiken t/m 31 mei. Ik vind de periode waarin je gebruik kunt maken van de meereisretour wel erg kort.

Graag of niet.

Reputatie 7
Badge +3

Bij vorige meereisretours bleek dat je deze ook na de aangegeven datum kon gebruiken. Je zou eind mei kunnen kijken of je deze nog kunt bestellen voor juni.

Reputatie 7
Badge +3

De huidige actie voor een Meereisretour heeft net iets andere voorwaarden dan de vorige acties. Zo begreep ik uit andere reacties dat je nu een actiecode krijgt, het is 1 euro duurder en nu wordt er echt een datum gegeven tot wanneer je hem kunt gebruiken. Bij de vorige acties was het 60 dagen na ontvangst mail, maar de pagina waarop je moest bestellen werd ook acties in volgende maanden gebruikt waardoor je gewoon kon blijven bestellen na je 60 dagen.

Deze dus https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html waar je ook nu nog gewoon 60 dagen vooruit kan bestellen, vandaag kun je dus t/m 26 juni bestellen. 

Reageer