Skip to main content

Had afgelopen zaterdag een flinke treinvertraging en dacht op Utrecht Centraal het wachten op volgende trein te veraangenamen met mijn bij NS Wintercity verkregen voucher, waarmee ik bij Julia's voor maar 2,50 euro een Broodje Caprese zou kunnen kopen. De medewerker gaf echter koeltjes aan hier niet aan te willen voldoen. Ook niet op mijn vraag naar een vervangend product. Daarop kreeg ik als lariekoek antwoord dat deze actie na 16:00 uur niet zou gelden (wat nergens op de kortingsvoucher staat aangegeven). Kortom een en al fake actie, waar ik wel een goed beeld kreeg van hoe star, weinig servicegericht Julia's met klanten omgaat, zelfs leugenachtig informeert.

Omdat één medewerker blijkbaar een slechte dag had is de hele winkelketen Julia's dus slecht. Ik vind het wat ver gaan in deze. Ik denk dat als je de bon bij een andere vestiging inlevert je probleemloos geholpen zal worden.

Heel naar dat je dit is overkomen. Als dit niet ergens staat vermeld dan dien je het product gewoon te krijgen. Ik ben bang dat zoals Henkpeetersen al aangaf je een medewerker had getroffen die misschien niet zijn/haar dag had.

Op X gaf een ns-medewerker aan op een vraag over de upgrade dat het een fakebericht was. Blijkbaar was de Julia's aanbieding ook fake?

Op X gaf een ns-medewerker aan op een vraag over de upgrade dat het een fakebericht was. Blijkbaar was de Julia's aanbieding ook fake?

Haha, ja zoiets. Dacht dat sommige vestigingen misschien uitgesloten waren (zoals Schiphol, of La Place vestigingen die niet op een station zitten) maar dat is niet zo… 

Op 7.12 was dit de actie voor Wintercity. Deze is geldig tot en met 31.01.2025.

Reageer