Er is al een excuus, wat voor excuus wilt u dan nog zien? Een NS die op haar knieën smekend om vergiffenis vraagt of toch nog een chef aan huis voor de duizenden klanten die deze mail hebben gehad (waardoor NS hoogst waarschijnlijk definitief failliet zal gaan),u kunt lang wachten 🫠.
Was het al gelukt om het bezoek van die chef daadwerkelijk in te plannen (dus adres, datum enz.)
Lijkt me wel zo handig voordat je kinderen en vrienden blij gaat maken… voor een 5-gangen ‘dooie mus’ diner
Kunnen al die gedupeerden niet samen iets doen?
En dan nog.. in de mail staat:
Op NS Wintercity heb je je gegevens ingevuld. We nemen heel snel contact met je op over je prijs. Zorg dat je snel reageert!
Nee, helemaal niemand had daar iets ingevuld toch (zoals het adres, aantal personen en gewenste datum van het diner)?
Wist trouwens niet wat een friandise was, maar oke dan https://rutgerbakt.nl/friandise-recepten iets voor bij de koffie
't Was natuurlijk een blunder van jewelste, maar tegelijkertijd was het toch ook wel duidelijk dat dit een fout betrof. Er was nog helemaal geen actie waarbij je een chef-aan-huis kon winnen.
Dus ja, je zal vast stappen kunnen ondernemen, maar ik denk dat je er weinig mee bereikt.
NS kan vast nog wel wat kilo patat en kroketten en frikandelen van de Smullers beschikbaar stellen aan alle winnaars. Reizgers kunnen die dan samen in de trein opeten. Daar heb je dan ook nog langer plezier van, met zoveel patat ruiken de treinen dan nog weken als een patatkraam.
NS kan vast nog wel wat kilo patat en kroketten en frikandelen van de Smullers beschikbaar stellen aan alle winnaars. Reizgers kunnen die dan samen in de trein opeten. Daar heb je dan ook nog langer plezier van, met zoveel patat ruiken de treinen dan nog weken als een patatkraam.
Leuk bedacht, maar kan Smullers dat ook naar het huisadres brengen voor mensen die niet naar een Smullers kunnen of de reis naar Smullers meer kost dan dat frietje met kroket/frikandel?
De excuusmail die begrijp ik dus allang verzonden is lijkt me meer dan voldoende. Waarom moet er per se iets 'meer' dan dat aan vastzitten ?
Denk dat ik maar eens een gratis vakantie claim bij de postcodeloterij, gezien ze me elke maand een mooie brief sturen met de boodschap dat ik een gelukkige winnaar ben
Leuk bedacht, maar kan Smullers dat ook naar het huisadres brengen voor mensen die niet naar een Smullers kunnen of de reis naar Smullers meer kost dan dat frietje met kroket/frikandel?
Geef je adres maar, dan doe ik 2 porties patat met en 2 kroketten in een doos en stuur die op met de post. Maar dan niet gaan klagen dat de patatjes koud en slap zijn wanneer ze arriveren.
Je begrijpt toch hopelijk wel dat dit niet serieus bedoeld was?
De excuusmail die begrijp ik dus allang verzonden is lijkt me meer dan voldoende. Waarom moet er per se iets 'meer' dan dat aan vastzitten ?
Denk dat ik maar eens een gratis vakantie claim bij de postcodeloterij, gezien ze me elke maand een mooie brief sturen met de boodschap dat ik een gelukkige winnaar ben
Krijg jij nog maandelijks zo'n brief van de postcodeloterij? Die krijg ik al jaren niet meer. Loop ik toch al die gratis vakanties en vele miljoenen mis.
Krijg jij nog maandelijks zo'n brief van de postcodeloterij? Die krijg ik al jaren niet meer. Loop ik toch al die gratis vakanties en vele miljoenen mis.
Gemiste kans zo te lezen
Gemiste kans zo te lezen
Tja, het scheelt wel in de hoeveel shitzooi die op de deurmat valt. Of wil je zeggen dat die brieven de moeite waarde zijn en dat je daadwerkelijk eens iets heb gewonnen waarmee ze je lekker mee maken?
Intussen kunnen mensen echt mee doen met de trekking van de prijs “chef aan huis". Iedereen veel succes. Volgens de voorwaarden:
• NS verloot op 15 december 2024 een chef voor thuis. De totale waarde van deze actie is € 1.096,26.
De waarde is niet € 1.096,25 of € 1.096,27, maar echt precies duizend zesennegentig en zesentwintig cent.
Tja, het scheelt wel in de hoeveel shitzooi die op de deurmat valt. Of wil je zeggen dat die brieven de moeite waarde zijn en dat je daadwerkelijk eens iets heb gewonnen waarmee ze je lekker mee maken?
Ze verdwijnen bij mij ongeopend op de stapel oud papier, ongeacht hoe mooi de envelop eruit ziet. Hoe ben je er vanaf gekomen ?
Ze verdwijnen bij mij ongeopend op de stapel oud papier, ongeacht hoe mooi de envelop eruit ziet. Hoe ben je er vanaf gekomen ?
Eerst tig keer de envelopen terugsturen met van alles erop geschreven dat ik de zooi niet bliefte. Dat hielp helaas geen ene mallemoer. Wat wel hielp was dit invullen https://www.postcodeloterij.nl/post en ook aanmelden bij https://postfilter.nl/ voor overige reclamezooi. Dan moet je het nog even 6 weken de tijd gegeven omdat er nog acties voorbereid kunnen zijn. Daarna bij ieder stuk geadresseerde reclamedrukwerk wat je alsnog ontvangt van een bedrijf waarmee je geen klantrelatie hebt het desbetreffende bedrijf mailen dat het ongewenst is en dat je aangemeld ben bij Postfilter. Werkt dat niet, dien dan een klacht in bij de Reclame Code Commissie.
Dat laatste is gelukkig bij mij nooit nodig geweest, Postfilter werkt bijzonder goed. Ik heb wel ooit eens een klacht ingediend over een bedrijf wat ik totaal niet kende (was geloof ik een interieurwinkel ergens waar ik nog nooit geweest was) die mij een reclame email of nieuwsbrief stuurde waar geen uitschrijfmogelijk was en die ook na 3 keer mailen waarom ik van hen mail kreeg niet antwoordde. Die klacht is toen behandeld, ze hebben met die winkel contact opgenomen en die kwamen met een lullig smoesje dat iemand op een open dag mogelijk een verkeerd e-mailadres had opgegeven (mijn e-mailadres dus) om in te schrijven voor hun nieuwsbrief. Beetje ongeloofwaardig en verklaarde nog steeds niet waarom er niet op mijn mails werd gereageerd. Ik kon er toen voor kiezen om het verder te laten zitten of de klacht verder door te zetten zodat ze mogelijk een boete konden krijgen. Voor mij was het toen al genoeg, hopelijk hadden ze toen wel hun lesje geleerd