NS Winteractie

  • 14 December 2022
  • 7 reacties
  • 3941 Bekeken

Ik vind de winteractie met de e-mails erg sympathiek. Leuk idee zo een soort adventskalender. Maar sinds vandaag moet ik via een pop-up aangeven dat ik Persoonlijke reisinformatie over de nieuwe dienstregeling wil ontvangen. Maar dat wil ik helemaal niet en er is nergens een mogelijkheid om te weigeren zodat ik door kan gaan op de site. Erg jammer om zo tot zaken gedwongen te worden.


7 reacties

Hoi Nancytussenderails en welkom bij onze Community.

Dat is een merkwaardige verrassing inderdaad! Ik heb gelijk voor mijzelf gekeken, en ik krijg het wel voor elkaar om die pop-up zonder iets aan te vinken te bevestigen. Het gaat hierbij om een opt-in voor servicemails.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Nancytussenderails en welkom bij onze Community.

Dat is een merkwaardige verrassing inderdaad! Ik heb gelijk voor mijzelf gekeken, en ik krijg het wel voor elkaar om die pop-up zonder iets aan te vinken te bevestigen. Het gaat hierbij om een opt-in voor servicemails.

Voor mij zou het niets uitmaken als ik servicemails moest accepteren. Ze komen toch niet aan...

Ik vind het een nep actie. Probeerde ik vanmorgen de gratis koffie met de unieke streepjescode op te halen bij kiosk in Harderwijk was die al gebruikt. Hoe dan? Door wie dan? Start in mijn mail en de code is toch wel uniek? Dus ik denk dat het een Nep actie is.  Ik stond oog mooi voor lul. Heb uiteraard mijn koffie zelf betaald. 

Ik lees dat er meedere problemen met de winteractie zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Ik lees dat er meedere problemen met de winteractie zijn.

Nee hoor, werkt allemaal prima. Nog steeds niet kunnen inloggen… Wacht met smart op de nieuwe Spoor, die als het goed is morgen in mijn mailbox verschijnt.

Bij de actie van smullers (van 30-12)  wordt geen barcode getoond in de mail (enkel de cijfercode) en is als zodanig niet te gebruiken. Kan alsnog een mail met de juiste de barcode gestuurd worden ?

Reputatie 7
Badge +3

Bij de actie van smullers (van 30-12)  wordt geen barcode getoond in de mail (enkel de cijfercode) en is als zodanig niet te gebruiken. Kan alsnog een mail met de juiste de barcode gestuurd worden ?

Dat kunnen wij hier op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet doen, daarvoor zul je moeten bellen of contact zoeken via Twitter, Facebook of chat.

Reageer