Skip to main content

Het is weer december, het is weer tijd voor de NS Wintercity actie! 

 

Je kunt je hier aanmelden voor de actie om iedere dag een mail te krijgen over de actie van de dag.

Hoe kan ik meedoen aan de winacties?
Op de Wintercity pagina vind je verschillende aanbiedingen, winacties en cadeautjes, evenals het Wintercity-winkeltje. De winacties worden geactiveerd op specifieke datums. Je kunt meedoen door te klikken op een reizigerstype of via het Wintercity-winkeltje op de bijbehorende button. Het is mogelijk om deel te nemen aan meerdere winacties, zolang deze beschikbaar zijn. Daarnaast is er een speciale winactie genaamd 'Herhaal bezoeker'. Hierbij ontvang je een lot wanneer je minimaal drie dagen in een week het platform hebt bezocht. Je kunt maximaal vier loten verzamelen om je kans te vergroten bij de trekking van de 'jaar lang gratis reizen'-winactie.

Kan ik met meerdere winacties meedoen?
Je kan met alle winacties meedoen als je er op tijd bij bent, sommige winacties hebben een beperkte beschikbaarheid. 

Ik kan me niet aanmelden. Hoe werkt het?
Vanaf 25 november was het al mogelijk om je aan te melden met een e-mailadres dat gekoppeld is aan een NS ROS- of Flex-abonnement. Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail dat je aanmelding is gelukt. Let op: zakelijke abonnementhouders, Kids Vrij-abonnementhouders en studentenreisproducthouders kunnen zich niet aanmelden. Deelname aan de Wintercity-campagne is per e-mailadres, niet per abonnement. In zeldzame gevallen wil dit soms ook fout gaan met klanten die wel een geldig product hebben, meld je dan bij de klantenservice.

Ik en mijn partner gebruiken allebei hetzelfde e-mailadres, kunnen wij alsnog meedoen?
Nee, deelname is beperkt tot één keer per e-mailadres dat gekoppeld is aan een ROS- of Flexabonnement. Het deelnamecriterium is gebaseerd op het e-mailadres en of er een geldig abonnement aan gekoppeld is. Postcode of het aantal abonnementen op hetzelfde adres spelen hierbij geen rol. Als jullie beiden willen deelnemen, zorg dan dat elk een eigen e-mailadres gebruikt dat aan een abonnement gekoppeld is.

Ik kan niet krassen!
We hebben een boel meldingen gekregen dat het voor sommige klanten helaas niet mogelijk is om te krassen wanneer ze in de actie zitten. We zijn hard aan het werk om te kijken wat hier aan de hand is, maar voor nu is ons advies om dit op een mobiel of Google Chrome te proberen. Dit levert het beste resultaat op. 

Wat kan ik van de acties verwachten? 
Er zit ieder jaar heel wat leuks tussen en dit is ook dit jaar weer het geval! Ik ga natuurlijk niet alles in een keer verklappen, maar er zijn zeker een paar prijzen die je niet wilt missen! Voor vandaag kan ik het al wel zeggen, het gaat om een warme drank bij de Kiosk! 

  

Eerst wel een prijs, toen ineens niet meer???

Ik had vanmorgen een mail van Wintercity ontvangen dat ik de prijs chef aan tafel ; koken voor 6 personen thuis heb gewonnen. 

4 uur later een mededeling in een update mail over time to momo drukte dat er per ongeluk een winnaarsmail naar mij was verstuurd ipv de time to momo code voor een gratis  reisapp

En die code werkt niet eens?! 

Maar eigenlijk heb ik toch recht op de prijs van chef aan tafel? 

Hoi As0301,

Je bent zeker niet de enige.

Of je er recht op hebt … Tja, ik ben geen jurist. Maar ik vermoed dat je er redelijkerwijs van uit mocht gaan dat dit een foutje was, aangezien je niet mee hebt gedaan aan de actie voor de chef.

Maar mocht je stappen willen ondernemen, graag! Ben erg benieuwd wat daar uit zou komen.


Het is weer december, het is weer tijd voor de NS Wintercity actie! 

 

Je kunt je hier aanmelden voor de actie om iedere dag een mail te krijgen over de actie van de dag.

Hoe kan ik meedoen aan de winacties?
Op de Wintercity pagina vind je verschillende aanbiedingen, winacties en cadeautjes, evenals het Wintercity-winkeltje. De winacties worden geactiveerd op specifieke datums. Je kunt meedoen door te klikken op een reizigerstype of via het Wintercity-winkeltje op de bijbehorende button. Het is mogelijk om deel te nemen aan meerdere winacties, zolang deze beschikbaar zijn. Daarnaast is er een speciale winactie genaamd 'Herhaal bezoeker'. Hierbij ontvang je een lot wanneer je minimaal drie dagen in een week het platform hebt bezocht. Je kunt maximaal vier loten verzamelen om je kans te vergroten bij de trekking van de 'jaar lang gratis reizen'-winactie.

Kan ik met meerdere winacties meedoen?
Je kan met alle winacties meedoen als je er op tijd bij bent, sommige winacties hebben een beperkte beschikbaarheid. 

Ik kan me niet aanmelden. Hoe werkt het?
Vanaf 25 november was het al mogelijk om je aan te melden met een e-mailadres dat gekoppeld is aan een NS ROS- of Flex-abonnement. Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail dat je aanmelding is gelukt. Let op: zakelijke abonnementhouders, Kids Vrij-abonnementhouders en studentenreisproducthouders kunnen zich niet aanmelden. Deelname aan de Wintercity-campagne is per e-mailadres, niet per abonnement. In zeldzame gevallen wil dit soms ook fout gaan met klanten die wel een geldig product hebben, meld je dan bij de klantenservice.

Ik en mijn partner gebruiken allebei hetzelfde e-mailadres, kunnen wij alsnog meedoen?
Nee, deelname is beperkt tot één keer per e-mailadres dat gekoppeld is aan een ROS- of Flexabonnement. Het deelnamecriterium is gebaseerd op het e-mailadres en of er een geldig abonnement aan gekoppeld is. Postcode of het aantal abonnementen op hetzelfde adres spelen hierbij geen rol. Als jullie beiden willen deelnemen, zorg dan dat elk een eigen e-mailadres gebruikt dat aan een abonnement gekoppeld is.

Ik kan niet krassen!
We hebben een boel meldingen gekregen dat het voor sommige klanten helaas niet mogelijk is om te krassen wanneer ze in de actie zitten. We zijn hard aan het werk om te kijken wat hier aan de hand is, maar voor nu is ons advies om dit op een mobiel of Google Chrome te proberen. Dit levert het beste resultaat op. 

Wat kan ik van de acties verwachten? 
Er zit ieder jaar heel wat leuks tussen en dit is ook dit jaar weer het geval! Ik ga natuurlijk niet alles in een keer verklappen, maar er zijn zeker een paar prijzen die je niet wilt missen! Voor vandaag kan ik het al wel zeggen, het gaat om een warme drank bij de Kiosk! 

 

Kiosk staff were really special this morning. Took me a few minutes to prove that the coffee voucher (code) was not expired - the lady claimed exp date 15.XII without checking my phone correctly. Than… I was asked to pay 0.10 Euro for a cup. No complaints here as I really enjoyed the warm drink after 55 minutes spent on a platform due to train cancellations… However, sometimes the execution is as important as the idea of ​​kind gesture itself. 


Sta je vandaag op Amsterdam Centraal, nergens weten ze iets van de OV fiets sleutelhanger af…. Zo typisch en jammer weer. 


Sta je vandaag op Amsterdam Centraal, nergens weten ze iets van de OV fiets sleutelhanger af…. Zo typisch en jammer weer. 

5000 sleutelhangers verdeeld over een aantal grote stations. Mensen die bij kleinere stations wonen vissen achter het net.


Een OV-fiets sleutelhanger? Kun je daar dan je OV-chipkaart aan hangen?


Een OV-fiets sleutelhanger? Kun je daar dan je OV-chipkaart aan hangen?

De sleutel van OV-fiets. Oh wacht...


 

Lieve NS , leuke acties in de NS wintercity . Maar waarom kan er in ons mooie Zeeland als enige provincie geen OV fietssleutelhanger gehaald worden ? 

Nederland bestaat nog steeds uit 12 provincies :(


Het is weer december, het is weer tijd voor de NS Wintercity actie! 

 

Je kunt je hier aanmelden voor de actie om iedere dag een mail te krijgen over de actie van de dag.

Hoe kan ik meedoen aan de winacties?
Op de Wintercity pagina vind je verschillende aanbiedingen, winacties en cadeautjes, evenals het Wintercity-winkeltje. De winacties worden geactiveerd op specifieke datums. Je kunt meedoen door te klikken op een reizigerstype of via het Wintercity-winkeltje op de bijbehorende button. Het is mogelijk om deel te nemen aan meerdere winacties, zolang deze beschikbaar zijn. Daarnaast is er een speciale winactie genaamd 'Herhaal bezoeker'. Hierbij ontvang je een lot wanneer je minimaal drie dagen in een week het platform hebt bezocht. Je kunt maximaal vier loten verzamelen om je kans te vergroten bij de trekking van de 'jaar lang gratis reizen'-winactie.

Kan ik met meerdere winacties meedoen?
Je kan met alle winacties meedoen als je er op tijd bij bent, sommige winacties hebben een beperkte beschikbaarheid. 

Ik kan me niet aanmelden. Hoe werkt het?
Vanaf 25 november was het al mogelijk om je aan te melden met een e-mailadres dat gekoppeld is aan een NS ROS- of Flex-abonnement. Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail dat je aanmelding is gelukt. Let op: zakelijke abonnementhouders, Kids Vrij-abonnementhouders en studentenreisproducthouders kunnen zich niet aanmelden. Deelname aan de Wintercity-campagne is per e-mailadres, niet per abonnement. In zeldzame gevallen wil dit soms ook fout gaan met klanten die wel een geldig product hebben, meld je dan bij de klantenservice.

Ik en mijn partner gebruiken allebei hetzelfde e-mailadres, kunnen wij alsnog meedoen?
Nee, deelname is beperkt tot één keer per e-mailadres dat gekoppeld is aan een ROS- of Flexabonnement. Het deelnamecriterium is gebaseerd op het e-mailadres en of er een geldig abonnement aan gekoppeld is. Postcode of het aantal abonnementen op hetzelfde adres spelen hierbij geen rol. Als jullie beiden willen deelnemen, zorg dan dat elk een eigen e-mailadres gebruikt dat aan een abonnement gekoppeld is.

Ik kan niet krassen!
We hebben een boel meldingen gekregen dat het voor sommige klanten helaas niet mogelijk is om te krassen wanneer ze in de actie zitten. We zijn hard aan het werk om te kijken wat hier aan de hand is, maar voor nu is ons advies om dit op een mobiel of Google Chrome te proberen. Dit levert het beste resultaat op. 

Wat kan ik van de acties verwachten? 
Er zit ieder jaar heel wat leuks tussen en dit is ook dit jaar weer het geval! Ik ga natuurlijk niet alles in een keer verklappen, maar er zijn zeker een paar prijzen die je niet wilt missen! Voor vandaag kan ik het al wel zeggen, het gaat om een warme drank bij de Kiosk! 

Wilde vandaag m’n gewonnen sleutelhanger ophalen (met m’n fiets van Schiedam naar Den Haag!) maar die waren op. Dus: of er zijn teveel ervan beloofd door NS of er zijn er te weinig ingekocht. Toen ik deze prijs had ‘gewonnen’ stond er niet bij ‘op = op’ en dus ga ik hem alsnog opeisen bij de NS!


Het is weer december, het is weer tijd voor de NS Wintercity actie! 

 

Je kunt je hier aanmelden voor de actie om iedere dag een mail te krijgen over de actie van de dag.

Hoe kan ik meedoen aan de winacties?
Op de Wintercity pagina vind je verschillende aanbiedingen, winacties en cadeautjes, evenals het Wintercity-winkeltje. De winacties worden geactiveerd op specifieke datums. Je kunt meedoen door te klikken op een reizigerstype of via het Wintercity-winkeltje op de bijbehorende button. Het is mogelijk om deel te nemen aan meerdere winacties, zolang deze beschikbaar zijn. Daarnaast is er een speciale winactie genaamd 'Herhaal bezoeker'. Hierbij ontvang je een lot wanneer je minimaal drie dagen in een week het platform hebt bezocht. Je kunt maximaal vier loten verzamelen om je kans te vergroten bij de trekking van de 'jaar lang gratis reizen'-winactie.

Kan ik met meerdere winacties meedoen?
Je kan met alle winacties meedoen als je er op tijd bij bent, sommige winacties hebben een beperkte beschikbaarheid. 

Ik kan me niet aanmelden. Hoe werkt het?
Vanaf 25 november was het al mogelijk om je aan te melden met een e-mailadres dat gekoppeld is aan een NS ROS- of Flex-abonnement. Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail dat je aanmelding is gelukt. Let op: zakelijke abonnementhouders, Kids Vrij-abonnementhouders en studentenreisproducthouders kunnen zich niet aanmelden. Deelname aan de Wintercity-campagne is per e-mailadres, niet per abonnement. In zeldzame gevallen wil dit soms ook fout gaan met klanten die wel een geldig product hebben, meld je dan bij de klantenservice.

Ik en mijn partner gebruiken allebei hetzelfde e-mailadres, kunnen wij alsnog meedoen?
Nee, deelname is beperkt tot één keer per e-mailadres dat gekoppeld is aan een ROS- of Flexabonnement. Het deelnamecriterium is gebaseerd op het e-mailadres en of er een geldig abonnement aan gekoppeld is. Postcode of het aantal abonnementen op hetzelfde adres spelen hierbij geen rol. Als jullie beiden willen deelnemen, zorg dan dat elk een eigen e-mailadres gebruikt dat aan een abonnement gekoppeld is.

Ik kan niet krassen!
We hebben een boel meldingen gekregen dat het voor sommige klanten helaas niet mogelijk is om te krassen wanneer ze in de actie zitten. We zijn hard aan het werk om te kijken wat hier aan de hand is, maar voor nu is ons advies om dit op een mobiel of Google Chrome te proberen. Dit levert het beste resultaat op. 

Wat kan ik van de acties verwachten? 
Er zit ieder jaar heel wat leuks tussen en dit is ook dit jaar weer het geval! Ik ga natuurlijk niet alles in een keer verklappen, maar er zijn zeker een paar prijzen die je niet wilt missen! Voor vandaag kan ik het al wel zeggen, het gaat om een warme drank bij de Kiosk! 



Wilde vandaag m’n gewonnen sleutelhanger ophalen (met m’n fiets van Schiedam naar Den Haag!) maar die waren op. Dus: of er zijn teveel ervan beloofd door NS of er zijn er te weinig ingekocht. Toen ik deze prijs had ‘gewonnen’ stond er niet bij ‘op = op’ en dus ga ik hem alsnog opeisen bij de NS!


Toen ik deze prijs had ‘gewonnen’ stond er niet bij ‘op = op’ en dus ga ik hem alsnog opeisen bij de NS!

Ik zie er toch echt bij staan “Op = op”.

 

En bij de voorwaarden staat dat ook nog eens

 

Totaal zouden er 5000 sleutelhangers zijn, verdeeld over 16 lokaties. Dat vind ik niet echt veel voor een dergelijke actie, dat hadden er toch best wel meer kunnen zijn. 


Weet iemand of de sleutelhangers ergens nog te krijgen zijn? Was van de week in Amsterdam en daar zeiden ze dat de sleutelhangers binnen een dag weg waren.


Weet iemand of de sleutelhangers ergens nog te krijgen zijn? Was van de week in Amsterdam en daar zeiden ze dat de sleutelhangers binnen een dag weg waren.

Er waren er maar 5000. De kans is klein dat er ergens nog een sleutelhanger is.


Weet iemand of de sleutelhangers ergens nog te krijgen zijn? Was van de week in Amsterdam en daar zeiden ze dat de sleutelhangers binnen een dag weg waren.

Er waren er maar 5000. De kans is klein dat er ergens nog een sleutelhanger is.

Ah oké jammer 


Ik baal enorm; heb via edge ,firefox etc mij voor wintercity aangemeld, maar krijg dan een mail alsof ik geen abonnement heb…..

Er staat: bij de blauwe knop kunt u verder gaan om het wintercity in gang te zetten.

 

Was vanmiddag bij een vriendin en zij vertelde van de leuke acties die zij allemaal al had gebruikt. Vorig jaar is het ook al niet gelukt…..

 

Het zou beter zijn als de NS zelf de klanten koppelt. Ik krijg wel een mailtje: maak gebruik van wintercity….of het zou ook een idee zijn dat je het via je account kan activeren.

 

Hoop dat NS er werk van gaat maken want op deze manier hebben anderen wel voordeel van als ze een abonnement hebben en anderen niet…...


Helaas gaat het vaak mis bij het aanmaken van een Mijn NS account. Als je andere gegevens invult dan tijdens het bestellen van het abonnement dan zal er geen koppeling worden gemaakt. Dit kan je dan via de klantenservice laten herstellen, maar dan duurt het nog wel even voordat je je kan aanmelden voor de Wintercity.


Reageer