beantwoord

ns wintercity email

  • 2 December 2023
  • 20 reacties
  • 511 Bekeken

Wie heeft nog meer de probleem dat de ns wintercity niet werkt krijg de email druk er op en dan vervolgends staat er dat inloggen niet lukt en dat ik weer de email moet proberen al 30 keer geprobeerd zowel gister als vandaag krijg steeds het zelfde lukt niet om in te loggen heel waardeloos dit 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 2 December 2023, 11:09

Bekijk origineel

20 reacties

Goedemorgen Sannnnaaa,

De opstart van Wintercity verloopt helaas wat stroef en dit klinkt alsof dit jou ook treft. Ik kan melden dat we achter de schermen druk bezig zijn met een oplossing.

Hier ook niet. Gisteren niet kunnen activeren en vandaag kom ik er ook niet in.

Precies hetzelfde hier, kan al 2 dagen niet meedoen. De mail die na de inlog verzonden moet worden komt niet aan. Mail adres veranderd: komt ook niks. Oude adres invullen? Vergeet het maar:

Wat leuk dat je interesse hebt voor NS Wintercity, de stad vol bedankjes! 

Helaas, je aanmelding is niet gelukt. Voor deelname is het belangrijk dat je een NS-abonnement hebt en een e-mailadres dat bij ons geregistreerd is. 

In Mijn NS kun je je gegevens bekijken, en eventueel wijzigen.  

Hier hetzelfde geval. Al meerdere dagen geprobeerd om mij aan te melden, maar geen mail. En inderdaad bij een ander mailadres krijg je wel mailtje met emailadres bij ons niet bekend. 

Hier hetzelfde geval. Al meerdere dagen geprobeerd om mij aan te melden, maar geen mail. En inderdaad bij een ander mailadres krijg je wel mailtje met emailadres bij ons niet bekend. 

 

het leuke is: dat mailadres stond (in mijn geval) 5 minuten daarvoor nog in het systeem. Kan ik dan toch wel een tijdje om giechelen.

Ik heb hetzelfde probleem met een link in de mail die niet werkt. "Helaas inloggen lukt niet, probeer het nog eens via de link in de mail".

Voorgaande jaren geen issues, maar dit jaar meerdere keren aangemeld maar geen mail en link voor de advertkalender.

Zou mooi zijn als dit geïntegreerd kan worden in NS app, misschien idee voor volgend jaar. 

Reputatie 7
Badge +3

Voorgaande jaren geen issues, maar dit jaar meerdere keren aangemeld maar geen mail en link voor de advertkalender.

Zou mooi zijn als dit geïntegreerd kan worden in NS app, misschien idee voor volgend jaar. 

Vorig jaar had ik het probleem dat ik geen mails ontving van wintercity, 31 dagen lang, 2 abonnementen. Nu geen uitnodiging gehad, maar na aanmelden via website kon ik zowaar mee doen.

Hetzelfde probleem hier, ik krijg geen confirmatiemail na diverse malen proberen. Vorig jaar werkte het vlekkeloos. Hopelijk werkt het snel weer als een trein!

Wie heeft nog meer de probleem dat de ns wintercity niet werkt krijg de email druk er op en dan vervolgends staat er dat inloggen niet lukt en dat ik weer de email moet proberen al 30 keer geprobeerd zowel gister als vandaag krijg steeds het zelfde lukt niet om in te loggen heel waardeloos dit 

ik heb hier ook last van. Aangemeld maar de e-mail komt nooit aan. Super vervelend 

Ik heb precies het zelfde probleem kom er niet in krijg alleen maar te zien u kunt niet inloggen probeer de link opnieuw. Ik probeer het iedere keer maar niets werkt

Bij mij ook het berucht dat "inloggen niet is gelukt".  Jammer. Eerdere jaren werkte het wel. Hopelijk is de oplossing achter de schermen straks zo dat het wel werkt

Waar is de Quiz verstopt?

Reputatie 5

Waar is de Quiz verstopt?

De onderste knop, met het vraagteken.

 

Vandaag kon ik de link openen en vraag beantwoorden maar verder kom ik niet in de wintercity 

Reputatie 6
Badge +2

Dat kan helaas kloppen, MONIQUE150564. Er zijn al meerdere meldingen binnengekomen over het openen van cadeaus en daar wordt inmiddels aan gewerkt. Hopelijk lukt het later vandaag of deze week wel! 

Bij mij ging de eerste 4 dagen goed maar nu is mijn speculaastrein verlopen. Jammer. 

Reputatie 2

Bij mij werkt het niet op de mobiele website maar wel achter de desktop.

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij ging de eerste 4 dagen goed maar nu is mijn speculaastrein verlopen. Jammer. 

Bij mij staat deze nu ook als verlopen na een flitsmelding dat ik niet gewonnen had. Mogelijk heb jij die flitsmelding niet gezien.

Ik heb hetzelfde probleem met een link in de mail die niet werkt. "Helaas inloggen lukt niet, probeer het nog eens via de link in de mail                          

Reageer