beantwoord

ns wintercity inloggen lukt niet

  • 8 December 2022
  • 32 reacties
  • 984 Bekeken

NS flex dal voordeel sinds 25 november, maar geen mail ontvangen over wintercity, zelf via website NS aanmelden lukt ook niet, ik kom niet verder dan invullen mailadres en akkoord gaan voorwaarden, vervolgens gebeurt er dus niets

icon

Beste antwoord door Lorena NS 8 December 2022, 13:42

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb vandaag, en dat is voor het eerst, helemaal geen mail gekregen. Ook niet in mijn spam en ik heb in Mijn NS niks veranderd. Maar ik kan natuurlijk gewoon naar de website gaan en daar mijn code aanvragen. Die mail kwam wel gewoon aan.

Badge +3

Zelfde hier, mail kreeg ik meteen (8:44 pm)… Alsjeblieft! Je cadeaucode voor Check deelscooter.

Het zal allemaal wel 🤔

Reputatie 7
Badge +3

Nu je het zegt, ik heb zo te zien ook geen mail gekregen om de actie van de dag aan te kondigen. Maar ik ben altijd nog laat op en kan na middernacht het nieuwe bedankje al checken. Geen idee eigenlijk waarom ik het nog doe, zijn toch alleen maar dingen waar ik geen reet aan heb, nu weer een code voor 3 gratis ritten met een Check deelscooter, waar ik ten eerste al geen enkele behoefte aan heb, ten tweede niet kan gebruiken omdat dat alleen met een app kan die ik niet heb of kan downloaden want geen smartfoon. 

Sowieso vind ik dat deze Wintercity actie een hoog “brood en spelen” gehalte heeft, geef de reizigers wat leuke kleine dingetjes zodat ze misschien niet zo gaan mekkeren over de belabbelde dienstverlening. 

De tip is dus om contact op te nemen met de klantenservice. Maar hoe dan? Op een chat wordt urenlang niet gereageerd en bellen???

 

Reputatie 7
Badge +3

De tip is dus om contact op te nemen met de klantenservice. Maar hoe dan? Op een chat wordt urenlang niet gereageerd en bellen???

 

En als je na ruim 2 dagen via Twitter een reactie terug krijgt dan moet je maar in de spambox kijken….

Ik kreeg vandaag mijn eerste mail van NS: Welkom: ‘Vanaf nu blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes en leukste aanbiedingen om er met de trein op uit te gaan. Benieuwd met welk kaartje of abonnement jij het voordeligst reist? Bekijk hieronder onze opties en kies wat het best bij jou past.’ 

In mijn communicatievoorkeuren staan de schuifjes voor het ontvangen van mail al heel lang op groen. En een abonnement heb ik al jaren. Sorry, maar ik volg het nu helemaal niet meer. Ben ik nu net klant geworden of zo?

 

 


 

NS flex dal voordeel sinds 25 november, maar geen mail ontvangen over wintercity, zelf via website NS aanmelden lukt ook niet, ik kom niet verder dan invullen mailadres en akkoord gaan voorwaarden, vervolgens gebeurt er dus niets

NS Wintercity..Hoe dan??? Ik kom er niet in. Krijg een mailtje dat het aanmelden niet is gelukt en dat ik mijn gegevens moet aanpassen. Dus je logt in...en hoe dan verder???? Dat staat nergens, dus je kunt er helemaal niks mee!!!

Reageer