beantwoord

NS Wintercity werkt niet naar behoren

  • 5 December 2022
  • 33 reacties
  • 1265 Bekeken

Reputatie 1

NS Wintercity mooie actie maar werkt het wel goed? Probeer al dagen de link 1e klas upgrade voor maar €1 te activeren wat ik ook doen en welk tijdstip ik ook probeer🤔 krijg steeds de melding. Sorry op dit moment zijn de codes op we vullen ze weer aan probeer later nog een keer. Tja . Lukt ons niet wat we ook doen. Zouden we nu net kunnen gebruiken we reizen deze week (woensdag) met grote koffers en zouden dan lekker rustig kunnen zitten .

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 December 2022, 12:46

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Al 23 dagen krijg ik elke dag deze melding, maar nog steeds geen mail…

Kan ik al die bedankjes alsnog krijgen?

Gratis warm drankje? Code is al gebruikt! Heeft iedereen dezelfde barcode 9910001525208 ??

Reputatie 7
Badge +3

Nee, mijn code eindigt op 579, maar er zijn al meer klachten dat de code voor het warme drankje al gebruikt zou zijn. Ik heb het zelf niet geprobeerd in te wisselen, reis toch niet met de trein nu en ook al zou ik wel reizen heb ik geen behoefte daaraan. 

Reputatie 6

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Badge +3

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Hmm, bij de (28 dec) actie voor 50% korting bij pasta/pizza van Julia’s en Luca’s zie ik ook geen optie om de code per mail te ontvangen.

Nou ja, misschien dat die mail later nog komt… maar ik denk het niet want voor de gratis croissant actie van 26 dec (bij aankoop warme drank bij Kiosk) ook alleen maar die barcode op het scherm.

Voor het Spoorwegmuseum (€ 8,75 in plaats van € 17,50 voor maximaal 4 entreebewijzen, tot 30 april 2023) krijg je wel een mail, maar dat is een couponcode, geen barcode.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan nog steeds niet meedoen… vandaag schriftelijke klacht afgegeven bij het hoofdkantoor.

Reputatie 6

Ik krijg mijn codes niet meer per mail. Eerder werkte dit wel soepel.

Hmm, bij de (28 dec) actie voor 50% korting bij pasta/pizza van Julia’s en Luca’s zie ik ook geen optie om de code per mail te ontvangen.

Nou ja, misschien dat die mail later nog komt… maar ik denk het niet want voor de gratis croissant actie van 26 dec (bij aankoop warme drank bij Kiosk) ook alleen maar die barcode op het scherm.

Voor het Spoorwegmuseum (€ 8,75 in plaats van € 17,50 voor maximaal 4 entreebewijzen, tot 30 april 2023) krijg je wel een mail, maar dat is een couponcode, geen barcode.

dan moet ik hem maar screenshotten. Wel raar, alle coupons tot 26 dec wel gekregen.

Ik wilde een koffiebeker met de kortingscode bestellen maar deze werkt niet

Reageer