Skip to main content

In de NS wintercity zitten interessante win-acties, die maar een dag geldig zijn. Elke keer als ik aan zo'n actie mee wil doen: 'Sorry, op dit moment zijn de codes op.'. Ook als ik het later op de dag weer probeer. Bug? Of heb ik een foute timing?

 

Goedemiddag LonnekeB en welkom bij de NS Community.

Ik kan niet terugvinden dat dit een bekende bug of iets dergelijks zou zijn. Ik kan me echter goed voorstellen dat er een beperkte aantal codes zijn bij deze verlotingen en dat het dus een correcte melding is en je helaas te laat was om mee te doen.

Je kunt eventueel contact op nemen met onze Klantenservice, via chat, Social Media of telefonisch, om hier een melding van te maken. Daarvoor zijn namelijk je klantgegevens nodig zodat het correct onderzocht kan worden.


@LonnekeB als je dit nog eens overkomt, meld het hier dan direct. Dan kunnen anderen zien of zij dezelfde melding krijgen. Of dat ze misschien daarna toch nog mee konden doen.


Reageer