beantwoord

Ook op dag 3 van Wintercity 2023 kan ik op géén enkele manier inloggen !

  • 3 December 2023
  • 15 reacties
  • 273 Bekeken

Ook op dag 3 van Wintercity 2023 kan ik op géén enkele manier inloggen, wat een blamage voor NS ! Hoe kan dit zo fout gaan ?

icon

Beste antwoord door MoDe 3 December 2023, 10:18

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Probeer het later nog een keer.

Ja dat krijg ik vanaf vrijdag al te zien, op de pc, tablet en telefoon.

Ik exact hetzelfde. En nul communicatie vanuit NS hierover, erg jammer.

Maandagmorgen klantenservice van NS gebeld, het is vanmiddag opgelost. Het is nu dinsdagmorgen en nog steeds géén op;ossing!

Reputatie 6
Badge +2

Hey Ben2211
Het inlogprobleem zou inmiddels wel verholpen moeten zijn. Zou je hiervoor een berichtje willen sturen via X of Facebook met jouw gegevens en een screenshot van de foutmelding die je krijgt?

Reputatie 7
Badge +3

Het inlogprobleem bestaat nog steeds. Of anders gezegd: na aanmelden via de site krijg ik geen bevestigingsmail om verder te gaan.

Ook ik heb na talloze pogingen, tot nu net, nog steeds geen mail ontvangen om mee te gaan met de Wintercity. Hoe nu verder?????

Ik kan helaas geen oplossing aandragen behalve om contact op te nemen met onze klantenservice. Er wordt hard gemerkt om dit op te lossen.

Badge +3

Wat kan de klantenservice daar dan aan doen als er contact over wordt opgenomen?

Meekijken of alles goed staat.

Ik heb precies hetzelfde, zelfs de klantenservice wil hier niks aan doen, verschrikkelijk!

Ook nogsteeds hetzelfde probleem… Inmiddels op X een berichtje gestuurd. Ben benieuwd wat ze kunnen doen!

Om ongeveer 13 u wéér geprobeerd. En zowaar, ik kreeg een bevestigingsmail.

ik kon nog vanaf het begin in de trein instappen. Ook andere reizigers succes gewenst!

Ik krijg dagelijks een juichend bericht van NS Wintercity, maar op geen enkele manier en met geen enkele browser kom ik verder. Is niet te openen. En ik lees dat ik niet de enige ben. 

Goedemiddag donja44,

Het aanmelden lukt niet of lukt het niet om door de dagen te scrollen?

Reageer