Krijg iedere dag een mail om mee te doen met Wintercity actie. Alleen vandaag dus nieuwe week dus zou je weer gratis lot moeten krijgen om mee te doen om een jaar lang gratis reizen te winnen. Alleen werkt dit vandaag dus niet. Krijg geen gratis lot. Streepje wordt niet geel. Is dit probleem bekend?
Het bedankje van 16 december staat voor je klaar! | |
Beste meneer Van Vliet, Met deze verrassing sta jij er prachtig op! Ga gauw naar het Wintercity winkeltje om te zien of jij deze stijlvolle verrassing wint! Deze winactie staat alleen vandaag 16 december voor je klaar. Veel succes!
|
Goedemiddag fred0183, Welkom op de NS Community!
Wat krijg je precies te zien? Ik heb vandaag nog geen problemen gelezen betreft de actie van vandaag. Heb je al opnieuw ingelogd op jouw account?
Volgens mij krijg je 1 lot per week. Er zijn 2 weken voorbij, dus je zou als je beide weken minstens 3x per week hebt meegedaan nu 2 loten hebben.
Vandaag is pas de eerste dag van weer een nieuwe week. Het veld voor de loten heeft 3 sneeuwvlokjes. Nu zou voor deze week het eerste sneeuwvlokje actief moeten zijn (donker) en de andere 2 nog niet (nog licht gekleurd). Bij een volgende dag deze week meedoen moet er een gele streep naar het 2e sneeuwvlokje komen die dan ook donker wordt en bij nog een dag moet de gele streep doorgaan tot het laatste sneeuwvlokje en dan wordt ook die donker en heb je voor de betreffende week een lot. Vandaag ga je dus geen gele streep zien en krijg je nog geen lot.
Zou je de afgelopen 2 weken dit hebben gedaan dan heb je nu 2 loten van de mogelijk 4.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.