beantwoord

Spoordeelweken

  • 7 August 2023
  • 7 reacties
  • 245 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hi,

ik reis woensdag naar Utrecht, tijdens de daluren. Nu kan ik gebruik maken van de actie: 20% korting op daluren, maar deze acties is t/m vandaag geldig. Morgen komen er weer nieuwe acties. Welke acties komen er morgen? Anders kan ik misschien nog beter wachten op morgen, maar niet dat ik het erop gok en dat dit de beste actie voor mij was.

 

Ik hoor graag van u.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Momo 8 August 2023, 00:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Over welke acties er morgen komen, hebben wij hier geen kennis.

Volgens de voorwaarden kun je een reis maken tot met 3 september. Wel moet je bij het kopen direct een datum ingeven.

Je kunt het dus vandaag kopen en de reis die je wilt maken er inzetten. Let op, download het kaartje pas als je gaat reizen. Heb je het eenmaal gedownload dan kan NS je niet meer tegemoet komen als de reis onverhoopt niet doorgaat.

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag is de laatste dag van de 2e week. In de 1e week waren er dezelfde acties wat betreft goedkopere treinkaartjes, er waren wel wat andere acties wat betreft winacties. Ik verwacht dan ook niet dat er morgen een actie komt met een nog goedkoper dalticket, maar gewoon weer dezelfde als nu. De informatie bij de actie geeft wel aan geldig t/m 7/8/2023 maar de voorwaarden geven aan dat deze t/m 20 augustus te koop is 

Het Enkele Reis Dal is uitsluitend te koop tijdens de Zomercampagne “weg = weg weken” van 24 juli 2023 tot en met 20 augustus 2023 op www.ns.nl/wegisweg

Reputatie 7
Badge +3

Oh, ik zie dat ik het verkeerd had. De Dagretour Dal en Enkele Reis Dal is nu met 30% korting. 

De klapper van de week is wel het Weekend Vrij abonnement, maar liefst 50% korting. 

Badge +3

Wel handig, kunnen mensen toch lekker goedkoop naar de Formule 1 in Zandvoort als de kortingskaartjes dat weekend niet geldig zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Wel handig, kunnen mensen toch lekker goedkoop naar de Formule 1 in Zandvoort als de kortingskaartjes dat weekend niet geldig zijn.

De tickets met 30% en de Meereisretour zijn inderdaad niet geldig tijdens de Grand Prix dagen. 

Als je dan dit Weekend Vrij abonnement met korting wil aanschaffen en je moet daarbij nog een nieuwe kaart mee bestellen, wel even op tijd bedenken ivm dat de vroegst mogelijke ingangsdatum dan ten minste 7 dagen in de toekomst ligt. 

 

Reputatie 7
Badge +1

Wel handig, kunnen mensen toch lekker goedkoop naar de Formule 1 in Zandvoort als de kortingskaartjes dat weekend niet geldig zijn.

Ik vind het echt ongelooflijk dat je allerlei kortingskaartjes gaat uitsluiten en dan nu wel met deze actie komt als NS zijnde. Hoe snij ik in mijn eigen vingers. De marketingafdeling van NS staat voor niets.  

Reputatie 5

Het is bewust beleid. NS wil gewoon heel graag zoveel mogelijk mensen Flex intrekken en daarom kost een maand WeekendVrij nu zo'n beetje de helft van een retourtje in de Spoordeelwinkel.

Actiekaartjes zijn grotendeels afgeschaft en wat er nog is, is grotendeels uitgekleed, maar Flex heeft wel de ene na de andere actie (vooral WeekendVrij). Of dat verstandig is, is een andere vraag.

Reageer