Spoordeelwinkel


Reputatie 1

Beste allemaal,

Helaas heb ik een wat teleurstellende ervaring met de Spoordeelwinkel. Ik heb daguitjes Madurodam geboekt voor €182. Normaal is Madurodam op zaterdag open, helaas voor mij niet op 25-06-2022. Dus zit ik met kaartjes voor Madurodam die ik niet kan gebruiken. Spoordeelwinkel was niet zo flexibel om de order te annuleren, of eventueel ons iets tegemoet te komen. Jammer.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Net even op de website van Madurodam gekeken en inderdaad staat er dat ze op 23 juni en 25 juni gesloten zijn.

 

Ik vermoed eerlijk gezegd wegens een besloten feest, maar natuurlijk kan het dan niet zo zijn dat u gewoon voor deze kaartjes moet betalen. Deze kaartjes hadden niet verkocht mogen worden.

 

Met betrekking tot het treinkaartje is de situatie misschien anders. Ik hoop dat een moderator dit even oppakt voor u.

Goedemiddag SipkeW. Dit is erg spijtig om te lezen, maar helaas kan ik hier niks anders voor je in betekenen. Uitjes gekocht via de Spoordeelwinkel gaan echt puur via de klantenservice van de Spoordeelweinkel, ook het treinkaartje als onderdeel van de aanbieding. Als zij hebben aangegeven niks voor je te kunnen betekenen, is dat helaas de situatie.

Reputatie 1

Hi Henk,

Ook al had men de codes van de kaartjes gewijzigd, zodat we ergens in juli 2022 er naar toe kunnen gaan. Die treinreis zaterdag zou geen probleem zijn. Ik hoop dat Madurodam iets flexibeler is en anders is het pech gehad. Maar ja, had het liever iets anders gezien.

Deels mijn eigen schuld, maar had wat coulance verwacht van de Spoordeelwinkel. Dat had hen gesierd. Dank je voor je reactie.

Groeten, Sipke. 

Reputatie 1

Hi Stijn,

Dank je voor je reactie. Fijn dat je in ieder geval even reageert.

Groeten, Sipke. 

Reputatie 1

Hi Henk en Stijn,

Ik heb met Madurodam contact gehad en die bleken veel flexibeler dan de Spoordeelwinkel. Top Madurodam, fijn dat jullie erg dienstverlenend zijn. We zullen met veel plezier langskomen.

Groeten, Sipke. 

Goed dat Madurodam flexibeler is voor jun kaartjes, nu nog even klantenservice NS bellen voor de treinkaartjes want dat moet de klantenservice toch gewoon kunnen regelen lijkt mij.

Reputatie 3

Ik heb met Madurodam contact gehad en die bleken veel flexibeler dan de Spoordeelwinkel. Top Madurodam, fijn dat jullie erg dienstverlenend zijn. We zullen met veel plezier langskomen.

Fijn dat Madurodam wel begreep dat het nogal vreemd is dat er (combi)tickets verkocht worden voor een dag dat Madurodam niet eens open is. Het zal voor de meeste rechtsbijstandverzekeringen helaas onder het minimale schadebedrag vallen en er zelf werk van maken loont zich natuurlijk ook niet, maar zeer teleurstellend van de Spoordeelwinkel inderdaad.

NS en/of de Spoordeelwinkel zouden eens onderzoek moeten doen naar het aantal mensen waarmee zulke negatieve ervaringen gedeeld worden en wat dit kost aan omzet en winstgevendheid op lange termijn. Dan zou er misschien anders gehandeld worden.

Hoe dan ook. Veel plezier bij jullie bezoek. 😀

De spoordeelwinkel moet gewoon terugbetalen. Dit heet wanprestatie. Als iemand een kaartje koopt voor 25 juni, mag de koper redelijkerwijs verwachten dat hij/zij het park kan bezoeken op die dag.

Reputatie 1

Hi Jeroen, 

Dank je voor je reactie. Ik bezoek Den Haag wel en koop nieuwe treinkaartjes voor het bezoek aan Madurodam. Spoordeelwinkel heeft een einddatum ingesteld van 30-06-2022 en hoe graag ik ook wil, dat lukt gewoon niet. Voornaamste is dat ik niet iets kan “weggooien”, zonde voor het geld. Fijne avond! 

Groeten, Sipke. 

Reputatie 1

Hi JanRM,

Ook dank voor je reactie.

Onderzoek is altijd goed om te doen. En belangrijk, want daar haal je veel informatie uit om te zorgen dat je tevreden klanten houdt, maar ook dat je innoveert. En dat laatste is een vereiste om uiteindelijk te kunnen overleven. Maar ja, is niet anders en nu naar tevredenheid opgelost.

Groeten, Sipke. 

 

Reputatie 1

Hi Jan H,

Dank voor je reactie. Vervelende is dat men wel op de website heeft staan dat je eerst moet reserveren voordat je de treinkaartjes activeert. Omdat ik veel “problemen” voorzag, dit andersom gedaan, dus is deels ook mijn fout. Maar had van de Spoordeelwinkel verwacht iets flexibeler te zijn. Volgens mij is dit toch een deel van de NS of daaraan gelieerd? En heb juist goede ervaringen met de dienstverlening van de NS.

We gaan straks met plezier naar Madurodam.

Groeten, Sipke. 

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je een spoordeeluitje boekt is het zaak om goed te kijken tot wanneer het uitje plaats mag vinden. Daarnaast kun je als je een uitje voor een specifieke datum wilt, voor je boekt kijken of alle onderdelen van het uitje op die specifieke datum uitgevoerd kunnen worden. Het uitje kan volgens de voorwaarden eenmaal aangeschaft niet meer geannuleerd worden.

Heeft @SipkeW wel de openingstijden van Madurodam gecheckt toen ze besloot dit uitje voor 25/6 te boeken? Als Madurodam voor boeking aangaf open te zijn op die datum dan is het niet meer dan normaal dat de kaartjes voor een andere dag beschikbaar gemaakt worden.

Wanneer je een uitje al geboekt hebt, verzilver de codes pas als je zeker weet dat alle onderdelen uitgevoerd kunnen worden. Download jouw kaartjes pas als je gaat reizen. Zo voorkom je teleurstellingen als deze.

nb. lees net dat het advies op de website genegeerd is. NS, Spoordeelwinkel en Madurodam valt niets te verwijten. Des te mooier is dat Madurodam hen tegemoet komt.

 

Reputatie 1

Beste MoDe,

ik ga maar niet reageren op je bericht. Heb nooit gezegd dat er iemand iets te verwijten is, maar dat de Spoordeelwinkel iets flexibeler had mogen zijn. Gelukkig zijn anderen dat wel. Verder ga ik niet om in een eindeloze discussie te komen. Volgende keer maar rechtstreeks bij het (pret)park en kaartjes bij NS. Fijne avond! 
Groeten, Sipke. 

Reageer