Heb 2 jongeren dagkaarten besteld, alleen voor de verkeerde datum, kan ik dit wijzigen?
Alleen als je de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kun je voor terugbetaling contact opnemen met de klantenservice. Heb je de tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd is. Zou je je geld terug kunnen krijgen, dan zou je gratis kunnen reizen. Zou je de datum kunnen wijzigen, dan zou je twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.
Je zou als je de tickets al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is je tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houd bij online contact rekening met een reactietijd van enkele dagen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.