beantwoord

Tijdelijke actie: 1e klas upgrade voor maar € 2,50

  • 14 November 2022
  • 12 reacties
  • 4323 Bekeken

Is deze upgrade ook geldig voor meereizende samenreiskorting?

icon

Beste antwoord door iMark 14 November 2022, 17:30

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ja. Geldig bij ieder geldig vervoerbewijs tweede klas. Dit stond in de e-mail die ik van NS kreeg:

Goed om te weten: de voorwaarden 1e klas upgrade:

  • Geldig voor 1 dag voor 1 persoon in combinatie met een geldig 2e klas vervoerbewijs.
  • Geldig in binnenlandse treinen van NS, Arriva, Blauwnet, Breng, Connexxion (Valleilijn) Keolis Nederland en R-net (alleen op het traject Alphen a/d Rijn - Gouda).
  • Ook geldig in de Intercity direct tussen Rotterdam Centraal en Schiphol Airport en op het binnenlands traject van ICE International.
  • Niet geldig in Thalys en Eurostar.
  • Voorletters en achternaam op het e-ticket komen overeen met die op uw legitimatiebewijs.
  • Niet te combineren met andere actiekaartjes b.v. aanbiedingen uit de Spoordeelwinkel of NS Groepsticket.
  • Deze coupon kunt u verzilveren voor een reisdag t/m 30 november 2022.


Nog een taaltip voor NS. Het gaat erom dat de voorletters en achternaam overeenkomen met je identiteitsbewijs, niet je legitimatiebewijs. Met een identiteitsbewijs toon je aan wie je bent, met een legitimatiebewijs toon je aan wat je bevoegdheden zijn. Het rijbewijs is zowel identiteitsbewijs als legitimatiebewijs. Je kunt er je identiteit mee aantonen maar het laat ook zien welke voertuigen je mag besturen.

Reputatie 6

En wie heeft deze upgrade gekregen? Is dat weer willekeur? 

Reputatie 7
Badge +3

Deze heb ik niet gekregen, wel de/een vorige die tot 31 oktober te gebruiken was. Op zich wel logisch dat het niet aan alle abonnementhouders tegelijk wordt verstuurd, maar weet verder niet wat de selectiecriteria zijn. 

Paar jaar geleden was iets dergelijks ook met de Dagvoordeelurenkaart, iedere maand kreeg weer een andere groep abonnementhouders een aanbieding om die voor €12,50 aan te schaffen. Die heb ik nooit ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +3

En wie heeft deze upgrade gekregen? Is dat weer willekeur? 

Ik niet, ook die van oktober niet en de meereiskaartjes van €8,95 en €9,95 niet.

Reputatie 6

En wie heeft deze upgrade gekregen? Is dat weer willekeur? 

Ik niet, ook die van oktober niet en de meereiskaartjes van €8,95 en €9,95 niet.

Ik dus ook niet, > 30 jaar klant inmiddels. Maar dat telt blijkbaar niet meer 

Reputatie 6

Heeft iemand wellicht een (algemene) code? 

Reputatie 7
Badge +3

En wie heeft deze upgrade gekregen? Is dat weer willekeur? 

Ik niet, ook die van oktober niet en de meereiskaartjes van €8,95 en €9,95 niet.

Ik dus ook niet, > 30 jaar klant inmiddels. Maar dat telt blijkbaar niet meer 

>40 jaar klant, maar de systemen bij NS gaan niet zover.

Er is nog hoop, de volgende upgrades worden verspreid. Voor december.

Reputatie 3

Prima dat ze weer zulke codes verdelen, maar ik wil niet zo’n debacle weer hebben van een half jaar geleden. 0,01 cent en op=op upgrades hebben mij al genoeg hoofdpijn toendertijd gegeven. Volgend jaar ben ik al bijna €160 kwijt p/m voor iets waar ik vrijwel 1x in de week misschien gecontroleerd word. 

Reputatie 7
Badge +3

Prima dat ze weer zulke codes verdelen, maar ik wil niet zo’n debacle weer hebben van een half jaar geleden. 0,01 cent en op=op upgrades hebben mij al genoeg hoofdpijn toendertijd gegeven. Volgend jaar ben ik al bijna €160 kwijt p/m voor iets waar ik vrijwel 1x in de week misschien gecontroleerd word. 

Voor upgrades die nu uitgedeeld worden betaal je €2,50

Reputatie 7
Badge +3

Prima dat ze weer zulke codes verdelen, maar ik wil niet zo’n debacle weer hebben van een half jaar geleden. 0,01 cent en op=op upgrades hebben mij al genoeg hoofdpijn toendertijd gegeven. Volgend jaar ben ik al bijna €160 kwijt p/m voor iets waar ik vrijwel 1x in de week misschien gecontroleerd word. 

De upgrades gaan nu met een code die eenmalig gebruikt kan worden. Het is dus niet zo dat iedereen die maar een linkje heeft weten te bemachtingen voor iedere dag in de geldigheidsperiode een upgrade kan aanschaffen. Daarnaast is het nu niet (bijna) gratis, je betaalt €2,50. Tijdens die vorige actie van €0,01 in Spoor die voor iedereen openbaar toegankelijk was vond ik het al bijzonder dom om het niet met een eenmalige en persoonlijke code te doen. Nu is het dus wel met zo'n code en daaarnaast niet allemaal tegelijk. 

Reputatie 7
Badge +1

Prima dat ze weer zulke codes verdelen, maar ik wil niet zo’n debacle weer hebben van een half jaar geleden. 0,01 cent en op=op upgrades hebben mij al genoeg hoofdpijn toendertijd gegeven. Volgend jaar ben ik al bijna €160 kwijt p/m voor iets waar ik vrijwel 1x in de week misschien gecontroleerd word. 

Nou @Tjan . Webcare stuurt vanochtend anders nog vrolijk dit bericht de wereld in. Zelfs dus minimaal 2 keer per uur. Vaker zou dus ook moeten voorkomen. Bedrijf maakt zich wel volkomen belachelijk met dit soort reacties mijns inziens.

 

 

Reputatie 3

Prima dat ze weer zulke codes verdelen, maar ik wil niet zo’n debacle weer hebben van een half jaar geleden. 0,01 cent en op=op upgrades hebben mij al genoeg hoofdpijn toendertijd gegeven. Volgend jaar ben ik al bijna €160 kwijt p/m voor iets waar ik vrijwel 1x in de week misschien gecontroleerd word. 

Nou @Tjan . Webcare stuurt vanochtend anders nog vrolijk dit bericht de wereld in. Zelfs dus minimaal 2 keer per uur. Vaker zou dus ook moeten voorkomen. Bedrijf maakt zich wel volkomen belachelijk met dit soort reacties mijns inziens.

 

 

Hah, voor corona reisde ik vaak naar Schiphol voor werk. Vanuit mijn locatie zat ik toen altijd langer dan een uur en dit was nog zonder het personeelstekort. Hilarische tweet, maar ik neem het social media team van NS al heel lang niet meer serieus.

Reageer