Onlangs kreeg ik van NS het aanbod om voor 2,50 een upgrade naar de1e klas te bestellen. Toen ik dat wilde doen zag ik tijdens het bestelproces dat er 10 euro zou worden afgeschreven, ik heb er daarom geen gebruik van gemaakt. Later las ik die 10 euro aan het eind van het proces zou worden omgetoverd in 2,50. Hierdoor gerustgesteld maakte ik vandaag gebruik van een nieuw aanbod om te upgraden, ditmaal voor slechts 1 euro. Helaas, er werd wel degelijk 10 euro van mijn rekening afgeschreven! Hoe zou ik dat geld terug kunnen krijgen?
beantwoord
upgrade 1e klas december
Beste antwoord door Momo
Veranderde na het invullen van de code wel de prijs?
De prijs van €10 verandert na invullen van de kortingscode naar de actieprijs (nu dus €1), of zou dat wel moeten doen met een geldige code. Wordt bij het totaalbedrag niet de prijs van €1 (of bij de andere actie €2,50) aangegeven dan gaat het niet goed en zal de iDeal betaling voor €10 zijn. Wordt er als totaal nog steeds €10 aangegeven zou ik verder gaan met de betaling.


Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.