beantwoord

Upgrade 1e klas mag je ook reizen met keuzedag.

  • 11 December 2022
  • 8 reacties
  • 251 Bekeken

Ik heb van de winter intercity een code gekregen voor een upgrade 1e klas voor € 1,00 euro mijn vraag is mag je met die upgrade ook reizen met je keuzedag? dat is mijn niet geheel duidelijk.

Met vriendelijke groet,

Laurens Smid

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 December 2022, 09:08

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3

Ja, dat mag.

Reputatie 7
Badge +4

U checkt gewoon in met uw keuzedag en toont de e-ticket voor de upgrade aan de conducteur als dat nodig mocht zijn.

Ik ontvang een actiemail met o.a. een upgrade van 2 naar 1 voor 1 euro; mijn vrouw en ik reizen samen op een keuzedag; zij krijgt geen code want ….”niet iedereen komt hiervoor in aanmerking”!

Is dit een loterij? Of is het de bedoeling dat de partner de volle prijs betaald? Lijkt wel koppelverkoop!

Reputatie 7
Badge +3

Ik ontvang een actiemail met o.a. een upgrade van 2 naar 1 voor 1 euro; mijn vrouw en ik reizen samen op een keuzedag; zij krijgt geen code want ….”niet iedereen komt hiervoor in aanmerking”!

Is dit een loterij? Of is het de bedoeling dat de partner de volle prijs betaald? Lijkt wel koppelverkoop!

Wanneer jouw vrouw een abonnement heeft en zich aanmeldt bij de weg=wegweken kan zij ook een code aanvragen.

Badge +3

Wanneer jouw vrouw een abonnement heeft en zich aanmeldt bij de weg=wegweken kan zij ook een code aanvragen.

Kreeg gisteren een privébericht van iemand dat inloggen bij weg=weg niet lukte, maar diegene heeft inmiddels een upgrade met een code die ik nog had.

Klopt! vrijdagavond via ns-klantenservice geregeld: ns-medewerker heeft mijn vrouw aangemeld bij ns-extra, code gestuurd en za. reisden wij voor 1 euro 1ste klas. Perfect! 

Wanneer jouw vrouw een abonnement heeft en zich aanmeldt bij de weg=wegweken kan zij ook een code aanvragen.

Kreeg gisteren een privébericht van iemand dat inloggen bij weg=weg niet lukte, maar diegene heeft inmiddels een upgrade met een code die ik nog had.

Wat ik ook probeer, het lukt niet. Heb een code gekregen van de ns, maar kan hem nergens ingeven, dus heb ik er niets aan. Slechte zaak !

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer jouw vrouw een abonnement heeft en zich aanmeldt bij de weg=wegweken kan zij ook een code aanvragen.

Kreeg gisteren een privébericht van iemand dat inloggen bij weg=weg niet lukte, maar diegene heeft inmiddels een upgrade met een code die ik nog had.

Wat ik ook probeer, het lukt niet. Heb een code gekregen van de ns, maar kan hem nergens ingeven, dus heb ik er niets aan. Slechte zaak !

Tik op Google couponcode NS in en je komt op bovenstaande pagina.

Reageer