Skip to main content

Twee vriendinnen, beide net als ik in oktober jarig, hebben een verjaardagsmail ontvangen, met o.a. een een upgrade mogelijkheid voor een keer 2,50, meereisretour en bookchoise.

Ik weet dat er eerder collega reizigers zo’n mail hebben gekregen eerder.

ik heb het zelfde abonnement, met keuzedagen, krijg geregeld mail, maar…. Het is vreemd dat ik niet zo’n felicitatiemail ontvangen.

Vanmorgen klantenservice gesproken, maar ik had de info van mijn vriendinnen verkeerd geïnterpreteerd, was daardoor onduidelijk, de mevrouw heeft nagevraagd maar uiteindelijk trok ik de conclusie: willekeur. Maar dat is waarschijnlijk door mijn verkeerde vraag. Ook een chat leverde niets op.

Hopenlijk kunt u mij hierover duidelijkheid verschaffen, en eerlijk gezegd zou ik het leuk vinden ook eens zo’n extraatje te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Hazelnuss

Moderator edit: Verwijderen persoonlijke gegevens.

Hey Hazelnuss. Welkom bij de NS Community. 

Veel van onze mails worden inderdaad met willekeur verstuurd, het is mogelijk dat je een actie soms niet ontvangt. Verder is het ook zo dat je mailinstelling misschien net wat anders staan dan je vriendinnen het hebben staan. Ik raad je aan om dit na te kijken in je Mijn NS account of dit op te vragen via de klantenservice.

Kijkt u eens op Mijn NS naar uw persoonlijke gegevens. Dan kunt u kiezen voor Communicatievoorkeuren en tekent u zich in voor de aanbiedingen. U heeft ze waarschijnlijk uit staan.

Het gebeurt inderdaad wel dat er soms aanbiedingen worden verstuurd  maar niet naar iedereen.

Ik heb de laatste maanden tot 2x een foutief mailtje ontvangen over mijn verjaardag. Ik ben in februari jarig. De dag erop kwam er ook een mail overheen dat er mailings verzonden waren die verkeerd waren, maar ik de bovengenoemde kadootjes toch mocht gebruiken. Zo kan het dus ook 😀

Bedankt voor de reactie. Ik heb in mijn NS nagekeken, maar ik heb alles ‘groen’ staan, dus alles aangevinkt. Dan heb ik dus gewoon pech. 

Reageer