Skip to main content

Voor mijn verjaardag in januari heb 8 gratis e-boeken gekregen.

De cadeaucode is te verzilveren t/m 31 december 2023. Dan krijg ik de boekenselectie van de maand waarin ik de code verzilver.

Nu ik de link van de cadeaucode wil gebruiken, zeg die:“Sorry, u komt niet in aanmerking voor deze actie.” Waarom niet? Ik heb nog steeds een NS abonnement, dus daaraan kan het niet liggen. Ik heb ook niet eerder de link gebruikt, want ik heb pas sinds kort een e-reader.

Kan ik een nieuwe (werkende) cadeaucode ontvangen?

Groet, Marjo

 

 

U bent niet de enige die dit probleem heeft, er is al langer een storing hiermee, al zou het volgens een moderator opgelost moeten zijn. Het is dus duidelijk niet opgelost. Zelf heb ik geen interesse in dit Bookchoice cadeau, maar krijg bij het proberen van het ophalen van de code ook al een tijdje dezelfde melding.

 


Welkom op onze NS Community, Marjo Henkens. Vervelend dat deze het niet doet. Je kan contact opnemen met onze klantenservice om de situatie toe te lichten. Ze kunnen de gegevens dan controleren en je dan eventueel voorzien van een nieuwe code.


Reageer