Verjaardagscadeaus dmv kortingsbonnen. Gefeliciteerd met je verjaardag!

  • 10 January 2024
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Op mijn verjaardag ontving ik 2 kortingscodes en een cadeau(kado)code.

Bij het inwisselen werkte de link niet en kreeg bij iedere code de melding dat de Pagina niet meer bestaat.

Ik moest de klantenservice bellen. Die mij opnieuw doorverwijst. En tot drie keer toe moest ik alle gegevens inclusief de mail doorsturen.

Iemand dit ook aan de hand gehad en hoe is dit uiteindelijk “opgelost”.

Jammer dat de NS een kado geeft waar je in eerste instantie niets mee kan. Of het nu wel lukt...tja dat is de vraag. Wordt Vervolgd!

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Zie ook 

 

Reputatie 7
Badge +3

Betreft het een verjaardag in 2023? De meeste codes liepen tot 31-12-2023.

Wat staat er in de email over geldigheid?

Het betreft een verjaardag in januari 2024. De geldigheidsdatum van de boekenbon is 31 oktober 2024 en de andere hebben geen geldigheidsdatum.

De klantenservice geeft aan dat zij “er aan werken”. . Zij konden niet aangeven wanneer deze "storing” wordt verholpen. IK moest het over een maand weer proberen.

Reputatie 7
Badge +1

Het betreft een verjaardag in januari 2024. De geldigheidsdatum van de boekenbon is 31 oktober 2024 en de andere hebben geen geldigheidsdatum.

De klantenservice geeft aan dat zij “er aan werken”. . Zij konden niet aangeven wanneer deze "storing” wordt verholpen. IK moest het over een maand weer proberen.

De IT bij NS is verschrikkelijk slecht. Hebben we ook weer gezien bij de wintercity. Als je dit soort dingen als bedrijf niet goed kan regelen DOE ZE DAN GEWOON NIET. Het geven van cadeautjes bij een verjaardag is niet de core business van NS. Dit zorgt alleen maar voor frustratie en onbegrip. 

Reageer