beantwoord

verjaardagscadeautje

  • 12 July 2023
  • 16 reacties
  • 554 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik kreeg van NS 8 gratis e-boeken van Bookchoice cadeau! Hartstikke leuk! 

Zodra ik echter op de cadeaucode klik krijg ik een melding; sorry u komt niet in aanmerking voor deze actie.

Een leeg cadeautje dus. Waarom stuurt de NS dit dan? Ik was blij met een dode mus.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 14 July 2023, 17:37

Bekijk origineel

16 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Daar zijn al veel meldingen over de laatste dagen. Het zou opgelost moeten zijn, anders geduld en later proberen.

 

Ik kreeg van NS 8 gratis e-boeken van Bookchoice cadeau! Hartstikke leuk! 

Zodra ik echter op de cadeaucode klik krijg ik een melding; sorry u komt niet in aanmerking voor deze actie.

Een leeg cadeautje dus. Waarom stuurt de NS dit dan? Ik was blij met een dode mus.

Dit probleem zou inmiddels moeten zijn opgelost, zoals Robert al aangaf. Kun je wellicht nogmaals proberen op de knop te klikken?

Donderdag 13 jul was ik jarig, en paar dagen vantevoren kreeg ik van de NS een mail over een verjaardagscadeau! Extra leuk want ik werd 50.

Toen zag ik dat het cadeau 8 e-boeken betrof....

Maar ik heb geen e-reader...beetje jammer dat de NS zo'n gift beperkt tot het hebben van een e-reader.

Als ik met de trein reis lees ik nl een gewoon 'papieren' boek. Die mensen zijn er ook nog!

Reputatie 3

Normaal gesproken kun je die boeken ook op een Smartphone of een PC lezen.

Reputatie 7
Badge +3

Donderdag 13 jul was ik jarig, en paar dagen vantevoren kreeg ik van de NS een mail over een verjaardagscadeau! Extra leuk want ik werd 50.

Toen zag ik dat het cadeau 8 e-boeken betrof....

Maar ik heb geen e-reader...beetje jammer dat de NS zo'n gift beperkt tot het hebben van een e-reader.

Als ik met de trein reis lees ik nl een gewoon 'papieren' boek. Die mensen zijn er ook nog!

Helemaal mee eens. Ik heb dit verjaardagcadeau nu al 3 jaar achter elkaar mogen ontvangen, maar heb er totaal niets aan. Ik heb (en wil nog) geen e-reader en lees alleen papieren boeken. Ik zie dat Bookchoice verjaardagcadeautje meer als makkelijke reclame voor Bookchoice. 

Normaal gesproken kun je die boeken ook op een Smartphone of een PC lezen.

En als je ook geen smartphone heb? Bovendien lijkt het me niet fijn een heel boek te lezen een smartphone vanwege het kleine schermpje. En op een PC (of laptop) ga ik geen heel boek lezen, dat wil ik gewoon lekker ontspannen (liggend) op de bank doen, of in bed of buiten op een tuinstoel of de lougebank. 

Reputatie 3

Ik lees ook geen boeken op een telefoon, precies om de reden die je noemt. Maar wel op een ereader.

Ik vermoed dat het (mede) een kosten aspect is.

Reputatie 7
Badge +3

Voorheen was het verjaardagscadeautje een kortingsbon van €5 voor de Spoordeelwinkel, en volgens mij is er ook eens een keuze geweest tussen die kortingsbon, een 1e klas upgrade en nog iets anders. Maar sinds corona is het deze Bookchoice code geworden, Vanaf maart 2020 was het wel logisch want de Spoordeelwinkel was toen toch gesloten en je werd geacht alleen noodzakelijke reizen te maken dus even geen cadeautjes om goedkoper een funreisje te maken, maar na na 3 jaar alleen maar deze Bookchoice code mag er wel weer eens wat anders gegeven worden. 

Reputatie 7
Badge +3

Voorheen was het verjaardagscadeautje een kortingsbon van €5 voor de Spoordeelwinkel, en volgens mij is er ook eens een keuze geweest tussen die kortingsbon, een 1e klas upgrade en nog iets anders. Maar sinds corona is het deze Bookchoice code geworden, Vanaf maart 2020 was het wel logisch want de Spoordeelwinkel was toen toch gesloten en je werd geacht alleen noodzakelijke reizen te maken dus even geen cadeautjes om goedkoper een funreisje te maken, maar na na 3 jaar alleen maar deze Bookchoice code mag er wel weer eens wat anders gegeven worden. 

Vanaf maart 2020 kreeg ik geen verjaardagkadootjes meer van NS (door ict-problemen). Dit jaar waren eindelijk de ict-problemen opgelost en kreeg ik zowaar een code.

Ik heb e-boeken op e-reader, tablet, pc en telefoon staan. Voorkeur gaat uit naar papier. E-reader is fijn voor onderweg. Op de PC heb ik linken naar de boeken staan.

Je kunt de boeken van bookchoice zonder downloaden op je PC zetten en iemand anders die wel een e-reader of tablet heeft ze vanaf jouw pc laten downloaden.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt de boeken van bookchoice zonder downloaden op je PC zetten en iemand anders die wel een e-reader heeft ze vanaf jouw pc laten downloaden.

Dan kan ik toch net zo goed die persoon met e-reader mijn Bookchoice code geven? Scheelt mij weer gedoe van code verzilveren en door iemand anders laten downloaden. Ik heb mijn Bookchoice code al 2 keer aan iemand anders (hier op de community) gegeven. Punt is dat dat NS mij een verjaardagcadeau geeft waar ik geen drol aan heb. Dan kun je misschien zeggen dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar ik wil helemaal geen paard. 

Reputatie 3

Ik vind het wel weer enigzins schrijnend om te zien wat voor een probleem er wordt gemaakt van een cadeau (typisch Nederlands of misschien deze community?). Ik kan zelf ook niks met e-books maar het is toch niet nodig om hier dan over te gaan klagen? Dit is een leuk cadeau voor mensen die er iets mee kunnen en ervan kunnen genieten, en anders is het jammer maar toch niet zo'n probleem...

Reputatie 7
Badge +3

Ik maak er ook geen probleem van, ik zie het mailtje met wederom een nutteloze Bookchoice code en sodemieter die weg, als ware het een krentenmik achter de rododendrons. Maar ja, bij cadeautjes lijkt het me ook voor de gever fijner om iets te geven waar de ontvanger ook iets aan heeft en wat gewaardeerd wordt. 

Reputatie 6

Ik heb ook een 1e klas kortingscode voor 2.50 erbij zitten en meereisretour voor 8.95

Voor mijn verjaardag in januari heb ik ook een code voor Bookchoice gekregen.

De cadeaucode is te verzilveren t/m 31 december 2023.

Nu ik de link van de cadeaucode wil gebruiken, zeg die:“Sorry, u komt niet in aanmerking voor deze actie.” Waarom niet? Ik heb nog steeds een NS abonnement, dus daaraan kan het niet liggen. Ik heb ook niet eerder de link gebruikt, want ik heb pas sinds kort een e-reader.

Kan ik een nieuwe (werkende) cadeaucode ontvangen?

Groet, Marjo

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Marjo Henkens,

Je hebt reeds antwoord gekregen in je eigen topic.

Mijn vrouw heeft in maart een mail gekregen met onder andere een meereisretour voor 8,95. Nu was ik zelf afgelopen zondag jarig, maar tot nu toe nog niks ontvangen.

We hebben beide een daluren kortingskaart.

Mvg Pieter 

Reputatie 7
Badge +3

Mijn vrouw heeft in maart een mail gekregen met onder andere een meereisretour voor 8,95. Nu was ik zelf afgelopen zondag jarig, maar tot nu toe nog niks ontvangen.

We hebben beide een daluren kortingskaart.

Mvg Pieter 

Dat kan meerdere oorzaken hebben zoals, dat acties 1x per adres gegeven worden. Of u heeft niet aangegeven acties te willen ontvangen. Of u heeft aangegeven acties per post te willen krijgen. Of er gaat iets fout met uw account. U krijgt wel nieuwsbrieven, dagjeuit en ander acties?

Reageer