beantwoord

Verkeerd emailadres doorgeven,

  • 4 August 2023
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Via actie Weg=weg een ticket besteld en betaald, maar per ongeluk verkeerd emailadres doorgegeven. Hierdoor geen email en dus ook geen ticket ontvangen. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Momo 4 August 2023, 23:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste is dan even contact op te nemen met de klantenservice.

Jullie gebruiken nog steeds mijn oude email . Deze bestaat niet meer. Wilt u mijn email aanpassen.

Ik heb in mijn gegevens voor de inloggen reeds een tijd geleden aangepast.

Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens.

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer