Via actie Weg=weg een ticket besteld en betaald, maar per ongeluk verkeerd emailadres doorgegeven. Hierdoor geen email en dus ook geen ticket ontvangen. Wat nu?
Het beste is dan even contact op te nemen met de klantenservice.
Jullie gebruiken nog steeds mijn oude email . Deze bestaat niet meer. Wilt u mijn email aanpassen.
Ik heb in mijn gegevens voor de inloggen reeds een tijd geleden aangepast.
Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens.
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.