beantwoord

Verzilveren kortingscode Meereisretour

  • 17 February 2023
  • 4 reacties
  • 383 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik wilde mijn kortingscode verzilveren voor de Meereisretour voor € 8,95 (Valentijnsactie). Nadat ik de code had ingevoerd, klikte ik op “nog een code toevoegen” waarna er een nieuw scherm verscheen. Ik kon daarna mijn code niet meer invoeren, omdat deze al gebruikt zou zijn. Ik heb echter de code niet kunnen verzilveren. 

Kunt u mij een nieuwe code geven of mijn oude code heractiveren? Bij voorbaat dank. 

Vriendelijke groet, 

Xavier Meulenbeek

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 February 2023, 13:59

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag XavierM1988 en welkom bij de NS Community.

Het lijkt erop dat je een nieuwe bestelling bent gestart toen je klikte op ‘nog een code toevoegen’. De eerdere bestelling zal dan in je winkelmand zitten, vanuit waar je hem ook kunt voortzetten. Mocht dat niet het geval zijn dan zal de bestelling waarschijnlijk ‘vastgehouden’ worden in je browser. Cookies verwijderen of de browser geheel afsluiten en opnieuw opstarten zou de code dan moeten vrijgeven. Er kan geen nieuwe code verstrekt worden.

Overigens zjin codes in het algemeen maar éénmalig bruikbaar. Ik weet niet of je nog een tweede code hebt, maar het is niet mogelijk om dezelfde code nogmaals te gebruiken bij een tweede bestelling.

Ik wil een retour bestellen voor 2 personen. Ik krijg de prijs te zien en moet dan de naam invullen. Ik krijg geen optie voor de tweede naam. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Snap er helemaal niets van🙈 daarbij hoe kom ik aan de €8,95 meereis code?

Reputatie 6

Hey Mirela. Welkom bij de NS Community! 

Dit soort actiecodes worden willekeurig verstuurd. Als je hier geen bericht van hebt gehad, dan kan je hier helaas ook geen gebruik van maken. Dat zeggende, dit is een actie die vaker terug komt dus het kan zijn dat je binnenkort nog wel een code tegemoetkomt. Verder is het ook niet nodig om een tweede naam in te vullen. Je vult alleen de gegevens van de gebruiker van het e-ticket in. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik wil een retour bestellen voor 2 personen. Ik krijg de prijs te zien en moet dan de naam invullen. Ik krijg geen optie voor de tweede naam. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Snap er helemaal niets van🙈 daarbij hoe kom ik aan de €8,95 meereis code?

Wilde je een groepsretour voor 2 personen bestellen of een gewoon retour?

Codes voor meereisretours worden meestal naar abonnementhouders gestuurd. Sommigen krijgen er meerderen per jaar, anderen nooit. Het is gewoon een soort van loterij.

Reageer