Via NS Wintercity heb ik voor 1 euro een upgrade naar de 1e klas. Deze upgrade heb ik gekoppeld aan 26-12-2023. Helaas kan de reis op die dag niet doorgaan. Waarom is het niet mogelijk om die reisdag te wijzigen ? Gr. Frank
Hebt u het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis in de eerste klas kunnen reizen voor de prijs van een reis in de tweede klas. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen van de upgrade gebruik kunnen maken voor de prijs van één.
De upgrade is een e-ticket en e-tickets van NS kunnen na aankoop niet meer gewijzigd worden. Er wordt ook geen geld terug gegeven. Daarom is het niet verstandig om e-tickets te kopen of codes te verzilveren als de reis niet direct gemaakt wordt.
De upgrade kan niet gewijzigd worden en NS zal ook geen nieuwe code verstrekken, omdat je al een geldig ticket hebt voor de 26e. Uit coulance kan de klantenservice vaak wel iets voor je betekenen als het ticket nog niet gedownload is.
Vanmiddag een e-ticket aangevraagd, code ingevuld , datum opgegeven, en een euro betaald . Bericht dat e-ticket onderweg was naar mijn e-mailadres. Echter niets ontvangen. Wat blijkt er is ook geen 1 Euro afgeschreven.
Misschien is er iets fout gegaan maar herstellen gaat niet meer omdat mijn code gebruikt is. Wat nu te doen is mijn vraag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.