Waarom kan ik vandaag voor dit weekend geen dagretour kopen? (NS Weg=weg weken)
Volgens de website https://wegisweg.ns.nl/ kan ik vandaag een kaartje kopen om dit weekend te kunnen reizen met 50% korting. Hoe kan ik dit kaartje kopen?
Op de bestellink kan ik alléén een kaartje met 50% kopen voor morgen, woensdag 24 juli?
Waarom (ook) niet voor zaterdag 27 en zondag 28 juli?
Bladzijde 1 / 2
NS en goeie acties opzetten, het gaat nooit goed samen .
Ik kan ook alleen voor morgen bestellen, terwijl er toch echt staat Reis dit weekend…
Hetzelfde geldt trouwens voor de Enkele Reis Dal 50% korting.
Dat wordt wachten op een moderator...
Als je de voorwaarden leest is deze dagtopper ook alleen geldig om morgen woensdag de 24e te reizen. De vorige dagtopper met 50% korting was wel voor reizen in het weekend. Iemand heeft zitten slapen en de tekst op de actiepagina niet aangepast.
Volgens de website https://wegisweg.ns.nl/ kan ik vandaag een kaartje kopen om dit weekend te kunnen reizen met 50% korting. Hoe kan ik dit kaartje kopen?
Op de bestellink kan ik alléén een kaartje met 50% kopen voor morgen, woensdag 24 juli?
Waarom (ook) niet voor zaterdag 27 en zondag 28 juli?
Goedemiddag Mib.
Bij deze heb ik een melding doorgezet. Dit wordt zo snel mogelijk gecorrigeerd. Mijn excuses voor het ongemak.
Als je de voorwaarden leest is deze dagtopper ook alleen geldig om morgen woensdag de 24e te reizen. De vorige dagtopper met 50% korting was wel voor reizen in het weekend. Iemand heeft zitten slapen en de tekst op de actiepagina niet aangepast.
@Jesse NS : Bij elke actie die jullie uitzetten worden er zeer veel fouten gemaakt. Dat zou toch ook binnen de organisatie eens een keer moeten gaan opvallen?
Ah ja, dat veranderd de boel en maakt het ook een stuk logischer, ik dacht namelijk dat dit alleen geldig was voor in het weekend door het lezen van wat er stond...
Ah ja, dat veranderd de boel en maakt het ook een stuk logischer, ik dacht namelijk dat dit alleen geldig was voor in het weekend door het lezen van wat er stond...
Ja, logischer, maar er heeft natuurlijk wel weer iemand zitten blunderen. En controle op wat geplaatst wordt is er blijkbaar ook niet, of die lag ook te slapen. Bij een groot bedrijf als NS zouden dergelijke fouten niet mogen gebeuren. Het is bovendien lang niet de eerste fout bij dit soort acties.
Ja, logischer, maar er heeft natuurlijk wel weer iemand zitten blunderen. En controle op wat geplaatst wordt is er blijkbaar ook niet, of die lag ook te slapen. Bij een groot bedrijf als NS zouden dergelijke fouten niet mogen gebeuren. Het is bovendien lang niet de eerste fout bij dit soort acties.
Nee dat is, maar om er nu weer een hele topic aan te spenderen…
NS hun werk is ver onder de maat in mijn ogen, maar geen enkele persoon in deze forum kan daar wat aan veranderen (Zelfs de medewerkers niet blijkt). Het is wachten totdat het een keer echt goed mis gaat en een hoop andere instanties zich er mee gaan bemoeien vrees ik.
@Jesse NS : Bij elke actie die jullie uitzetten worden er zeer veel fouten gemaakt. Dat zou toch ook binnen de organisatie eens een keer moeten gaan opvallen?
Zeker. Maar misschien is het allemaal zo ingewikkeld gemaakt dat het eigen personeel het ook niet meer kan behappen.
Zeker. Maar misschien is het allemaal zo ingewikkeld gemaakt dat het eigen personeel het ook niet meer kan behappen.
Lijkt me sterk dat de boel zo ingewikkeld is dat je niet eens is tekst kan veranderen op een website, en volgens mij hebben ze daar web developers voor binnen NS…
Maar op m'n 12e wist ik al hoe je tekst op een website aan moest passen met inspect element, dus ze moeten wel hele gekke dingen hebben gedaan binnen NS om het ingewikkeld te maken. Zelfs een pas geboren baby zou het nog moeten lukken
Het is wat komkommertijd op de forums, dus dacht men, even een klein foutje, dan kan er weer los gegaan worden.....…
Maar goed, de moderatie heeft het doorgegeven, opgelost en klaar.
Het is wat komkommertijd op de forums, dus dacht men, even een klein foutje, dan kan er weer los gegaan worden.....…
Excuusjes verzinnen voor de zoveelste fout bij een actie gaat er bij mij niet in, sorry.
Meestal is het abonnement NS weekend vrij goedkoper. Dit is nu in de aanbieding voor €17,47 het eerste maand (daarna 34,95).
Na 1 maand dagelijks opzegbaar.
Om aankomen weekend gebruik te kunnen maken moet u een persoonlijk OV chipkaart hebben.
Het opsturen van een gratis OV chipkaart duurt een week.
't Is wel vlot opgelost dit keer, dus dat is netjes.
Maar het constante goedpraten van dit soort ‘kleine foutjes’ wordt wel vervelend. Als zoiets 's een keertje zou gebeuren, zou er niet zoveel aan de hand zijn. Maar zoals eerder gemeld gaat er bijna geen actie voorbij waarbij voorwaarden niet kloppen, teksten niet kloppen, er andere (technische) problemen zijn, etc. Dan is het niet onterecht dat daar opmerkingen over gemaakt worden.
Lekker blijven zeuren. Maar wat krijgen de reageerders op dit topic te zien?
Ik ben ingelogd en kreeg zowel vanmorgen als net bovenstaande aanbieding te zien. Die van vandaag bestellen voor morgen...
Toen ik op de site keek na het verschijnen van dit topic zag ik ‘Reis dit weekend’ bij beide aanbiedingen. Inmiddels zie ik ook ‘Reis morgen'.
Lekker blijven zeuren. Maar wat krijgen de reageerders op dit topic te zien?
Ik ben ingelogd en kreeg zowel vanmorgen als net bovenstaande aanbieding te zien. Die van vandaag bestellen voor morgen...
Ja, als gei het berichtje van @mrfreeze even had gelezen dan kon je zien dat het inmiddels (snel) is opgelost , maakt niet uit.
't Is wel vlot opgelost dit keer, dus dat is netjes.
Dat je het vanmorgen ook goed zag lijkt met sterk want dan zou het dus bij de ene wel goed zijn en bij de andere niet, wat onmogelijk is bij een website die voor iedereen hetzelfde is.
Lijkt me sterk dat de boel zo ingewikkeld is dat je niet eens is tekst kan veranderen op een website, en volgens mij hebben ze daar web developers voor binnen NS…
Maar op m'n 12e wist ik al hoe je tekst op een website aan moest passen met inspect element, dus ze moeten wel hele gekke dingen hebben gedaan binnen NS om het ingewikkeld te maken. Zelfs een pas geboren baby zou het nog moeten lukken
Het zal ook niet een kwestie zijn dat het zo ingewikkeld is dat deze fouten gemaakt worden, het is denk ik meer niet goed genoeg opletten en over fouten heen lezen. Je ziet nu dat het al snel verbeterd is.
......Maar op m'n 12e wist ik al hoe je tekst op een website aan moest passen ........ Zelfs een pas geboren baby zou het nog moeten lukken.....
Als je klaar bent met school zou je ook kunnen solliciteren. OV bedrijven zitten zeker te wachten op dit soort kundige werknemers.
Maar realiseer je wel @Gorott de echte wereld ziet er vaak anders uit dan van achter je toetsenbord.....
Toen ik op de site keek na het verschijnen van dit topic zag ik ‘Reis dit weekend’ bij beide aanbiedingen. Inmiddels zie ik ook ‘Reis morgen'.
Inderdaad, Hier zag ik toen ook “Reis dit weekend”. Het stond er echt.
......Maar op m'n 12e wist ik al hoe je tekst op een website aan moest passen ........ Zelfs een pas geboren baby zou het nog moeten lukken.....
Als je klaar bent met school zou je ook kunnen solliciteren. OV bedrijven zitten zeker te wachten op dit soort kundige werknemers.
Maar realiseer je wel @Gorott de echte wereld ziet er vaak anders uit dan van achter je toetsenbord.....
Wooooooh, wat ben ik bang!!!
Gelukkig wordt mijn leven gefundeerd door mijn papa, mama, de overheid, opa en oma! Ik zal dus nooit hoeven werken en altijd achter mijn toetsenbordje kunnen zitten. (Wat heel ironisch ook m'n werk is ) Wie weet misschien stap ik wel over naar NS, met mij in het team kunnen ze de rest van de web developers ontslaan . Misschien wel @Henkpeetersen wel met me mee?
Had je me bijna te pakken…
(Hey mensen, ik ben sarcastisch xx)
Het kan allemaal gewoon wat netter binnen NS, hoe weet ik niet, want ik werk niet bij NS.
@Jesse NS
, en volgens mij hebben ze daar web developers voor binnen NS
Die ontwikkelaars zijn schaars en ik denk niet dat NS voor de gemiddelde IT'er als een ideale werkgever geldt vergeleken met bijv. de financiële of de industriële sector.
Maar op m'n 12e wist ik al hoe je tekst op een website aan moest passen met inspect element,
Het probleem zal niet de technische aanpassing zijn maar eerder dat de IT medewerkers zelf niet meer weten welke voorwaarden bij welke actie gelden.
Het zijn natuurlijk ook niet IT-ers die dit soort dingen plaatsen. Daar heb je de afdeling ‘contentbeheer’ o.i.d. voor. Er wordt echt niet handmatig HTML aangepast. (mag ik hopen )
Het zijn natuurlijk ook niet IT-ers die dit soort dingen plaatsen. Daar heb je iets van ‘contentbeheer’ o.i.d. voor. Er wordt echt niet handmatig HTML aangepast. (mag ik hopen )
Daar ben ik niet zo zeker van. Kan goed zijn dat de commerciële afdeling alleen de informatie aanlevert maar de IT afdeling die op het web moet zetten.
Als je ook kijkt naar wat er steeds rammelt bij de info over aangepaste dienstregelingen bij storingen en werkzaamheden krijg ik sterk de indruk dat ook daar meerdere partijen aan te pas komen.
Vanmorgen was bij mij rond 12 uur
Het zijn natuurlijk ook niet IT-ers die dit soort dingen plaatsen. Daar heb je iets van ‘contentbeheer’ o.i.d. voor. Er wordt echt niet handmatig HTML aangepast. (mag ik hopen )
Daar ben ik niet zo zeker van. Kan goed zijn dat de commerciële afdeling alleen de informatie aanlevert maar de IT afdeling die op het web moet zetten.
Als je ook kijkt naar wat er steeds rammelt bij de info over aangepaste dienstregelingen bij storingen en werkzaamheden krijg ik sterk de indruk dat ook daar meerdere partijen aan te pas komen.
Handmatig HTML aanpassen is iets van 2010, het is pure marteling, ik zie zelfs NS dat niet doen. Een handmatige reisplanner is natuurlijk nog gestoorder.
De reisplanner op zich zelf is een bug, dat komt niet omdat alles handmatig wordt aangepast.
Ik neem aan dat als er een dienst uit de dienstregeling vervalt het gewoon automatisch wordt aangepast in alle informatiebronnen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.