beantwoord

waarom ontvang ik het blad Spoor niet meer

  • 6 May 2022
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Waarom ontvang ik het blad Spoor niet meer

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 6 May 2022, 14:24

Bekijk origineel

3 reacties

Weet ik niet. Hoe lang al niet? Vanaf 29 april wordt het blad gedurende 2 weken verspreid. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om te zien of alle instellingen wel goed staan.

Reputatie 7
Badge +1

Omdat het nog maar 2x p jr op papier wordt verstuurd-tenzij ook dat inmiddels weer is veranderd.

De Kampioen van de ANWB weet meestal nog meer van die hele leuke en ook aardige trippies te melden, op de radio hoor ik nu de hele dag dat je naar die uiterst zwart griffemeerde stad Gorkum zou moeten gaan. En die bonnen-ach, met wat snuffelen kan je vast wel nog betere promoties vinden.

Reputatie 7
Badge +3

Als je bij je voorkeuren in je MijnNS account voor aanbiedingen zowel mail als post hebt aangegeven, ontvang je sinds corona Spoor alleen digitaal via de mail en niet meer per post, heb je daar alleen post krijg je alleen die paar edities die nog op papier verschijnen per post. Je kan niet, en dat heb ik al eerder aangegeven dat ik dat graag anders zou willen zien, alleen voor Spoor aangeven dat je die per post wil en andere aanbiedingen per mail. Veel mensen willen Spoor gewoon per post hebben, die hebben geen behoefte aan een digitale Spoor. NS kan en mag natuurlijk zelf beslissen in welke vorm ze Spoor uitgeven, maar moet dan wel beseffen dat op deze manier veel mensen die voorheen Spoor graag lazen dat nu niet meer doen waarmee Spoor minder waarde heeft voor NS. 

Reageer