beantwoord

Warme drank voor 1 euro - weg-is-weg weken - plastic korting niet meegerekend

  • 31 July 2023
  • 7 reacties
  • 337 Bekeken

Ik ging vanochtend bij de Kiosk een koffie halen, met de weg-is-weg weken bon voor 1 euro. Na scannen stond er netjes 65 cent, omdat ik een eigen beker had meegenomen. De medewerker ging vervolgens aan de slag en er werd weer 1 euro van gemaakt. Ik was te verbaasd om iets te zeggen, maar heb net ook kunnen vinden dat die korting er wel vanaf zou moeten gaan. Is er nog een mogelijkheid dat ik dat geld makkelijk terug kan krijgen?

icon

Beste antwoord door iMark 31 July 2023, 08:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik ben bang van niet. 

Reputatie 7
Badge +3

Om geld terug te krijgen zou je bij de kiosk moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou een klacht indienen via het formulier https://www.kioskophetstation.nl/formulier/.

Blijkbaar gaat er iets mis bij het gelijktijdig verwerken van twee kortingen. 

Misschien handiger als Kiosk stopt met kortingen en toeslagen voor een simpele kop koffie en gewoon een normale betaalbare prijs in rekening brengt. Goedkoper kunnen we het niet maken, ingewikkelder wel.

Het lijkt allemaal weer bedacht door zo'n dure, overbodige boy van de marketing afdeling.

Reputatie 7
Badge +3

Let wel op, want bij iemand anders werd de korting uiteindelijk toch niet berekend. Toen ging het trouwens nog om 35 cent (de plastictoeslag). Zoals aangegeven in versie 1 van de productvoorwaarden

 

Reputatie 6
Badge +1

Let wel op, want bij iemand anders werd de korting uiteindelijk toch niet berekend. Toen ging het trouwens nog om 35 cent (de plastictoeslag). Zoals aangegeven in versie 1 van de productvoorwaarden

 

Ik denk dat je dat in dit topic had willen zetten 🙂

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat je dat in dit topic had willen zetten 🙂

Ahum, ja inderdaad, verkeerde tabje gepakt. Ga ik nog even in die ander zetten.

Reageer