wat doet de NS toch raar!!!!

  • 8 November 2022
  • 8 reacties
  • 254 Bekeken

Mijn vrouw krijgt een aanbieding om van 2e naar 2e klas in november te upgraden voor €2.50. Ik met het zelfde abonnement krijg die mail niet. Er wordt niet gesproken over "speciaal voor" of "u bent uitgeloot" Na door 5 personen te zijn door verbonden en 3 kwartier verder was er iemand die meldde, dat het toeval was en ze zo maar wat mensen hadden  benaderd. De tweede lijn weigerde het toe te lichten. Wat gaat NS toch fijn met haar reizigers om!!!!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Mijn partner kreeg met VDU de welkomterug-aanbieding toen men in 2020/2021 met lege treinen te kampen hadden. Ik met ook VDU en nog een 2e abonnement kreeg niets. Dit jaar zijn er meerdere aanbiedingen voor abonnementhouders geweest, maar die zijn niet bij ons terecht gekomen.

Reputatie 7

@RuudenIneke

Mogelijk dat u de afgelopen tijd meer gereisd heeft dan uw echtgenote en hoopt NS dat uw echtgenote na ontvangst van de upgrade weer vaker gaat reizen waarbij ook nog eens gekozen gaat worden voor alle voordelen van de 1e klas.

Keuzes en timing van acties bij de NS zijn overigens niet altijd even goed te begrijpen. Zo raar is dat dus niet.

 

Reputatie 7

@MoDe 

Voel met je mee !

@RuudenIneke

Mogelijk dat u de afgelopen tijd meer gereisd heeft dan uw echtgenote en hoopt NS dat uw echtgenote na ontvangst van de upgrade weer vaker gaat reizen waarbij ook nog eens gekozen gaat worden voor alle voordelen van de 1e klas.

Keuzes en timing van acties bij de NS zijn overigens niet altijd even goed te begrijpen. Zo raar is dat dus niet.

 

Dank voor je reactie, maar we rijden altijd samen.

Reputatie 7
Badge +3

@RuudenIneke

Mogelijk dat u de afgelopen tijd meer gereisd heeft dan uw echtgenote en hoopt NS dat uw echtgenote na ontvangst van de upgrade weer vaker gaat reizen waarbij ook nog eens gekozen gaat worden voor alle voordelen van de 1e klas.

Keuzes en timing van acties bij de NS zijn overigens niet altijd even goed te begrijpen. Zo raar is dat dus niet.

 

Dank voor je reactie, maar we rijden altijd samen.

Het is onduidelijk waarom de een wel en de een geen actiemail krijgt. NS zei in het verleden daar o.a. over dat er een bepaalde groep benaderd wordt, dat je je aangemeld moet hebben voor NSextra, dat er maar 1 actie per adres is, dat de instellingen actiemails niet toelaten. 

Hier op de community komen regelmatig vragen over waarom de een wel en de ander niet een actiemail/brief krijgt. Er lijkt willekeur toegepast te worden.

Aanpassing: Er lijkt geen willekeur toegepast te worden.

Reputatie 7

Je kunt sowieso niet alle abonnementhouders tegelijk van upgrades gaan voorzien. Dit gezien de beperkte capaciteit van de 1e klas. Bovendien zou je zodoende de reguliere reizigers in de 1e klas te veel voor het hoofd stoten. Je zult dus bij een dergelijke actie moeten selecteren en/of spreiden qua tijd en regio.

Als de houdbaarheidsdatum van de upgrade het toelaat zou ik nog maar even afwachten. Misschien komt er later nog 1.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Eerder toeval dan willekeur. Willekeur suggereert een vooropgezet plan bij NS. Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Eerder toeval dan willekeur. Willekeur suggereert een vooropgezet plan bij NS. Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Je hebt gelijk, ‘geen’ vergeten.

Reageer