beantwoord

Wat is de bedoeling van NS Wintercity?

  • 4 December 2023
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

Reputatie 5

De laatste dagen gaat bijna de helft van de onderwerpen op dit forum over ‘NS wintercity’. Ik kende het verder niet en vraag me af: wat is hier eigenlijk de bedoeling van? Kan NS zich niet beter druk maken over een betrouwbare dienstregeling en voldoende reiscomfort voor de betalende klanten dan dit soort geneuzel in de marge?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 4 December 2023, 21:20

Bekijk origineel

6 reacties

De mensen op de community zijn vrij om zelf het onderwerp van hun topic te kiezen op de Community. Zolang er respectvol gesproken wordt en de mensen zich houden aan de huisregels. 

Reputatie 5

De mensen op de community zijn vrij om zelf het onderwerp van hun topic te kiezen op de Community. Zolang er respectvol gesproken wordt en de mensen zich houden aan de huisregels. 

Mijn vraag ging eigenlijk niet over waarom er zoveel onderwerpen over wintercity gaan op dit forum, maar meer waarom NS zoiets als ‘wintercity’ organiseert. NS is toch in eerste instantie een vervoersbedrijf met als belangrijkste functie een betrouwbaar en comfortabel product voor de reizigers te bieden? Waarom zoveel geld/mankracht verspillen aan bijzaken zoals dit soort acties?

Misschien kan NS zijn tijd en geld beter aan zinvolle zaken besteden dan aan een nutteloze Wintercity.

Reputatie 3

Winter city is een slecht bedachte, en nog slechter uitgevoerde, marketingactie. Het marketingbudget staat los van het budget om de service te verbeteren. Je kunt je wel afvragen wat het resultaat zal zijn van een mislukte marketingactie bovenop waardeloze service (gisteren bijvoorbeeld weer een halve dag geen treinen naar Schiphol). Ik hoop dat er op diverse afdelingen een stevige evaluatie plaatsvindt.

Reputatie 7

Ik negeer dat Wintercity verder. Net als vorig jaar is er kennelijk weer veel gedoe mee (niet werkend, inlogproblemen, etc) en vorig jaar leverde me het uiteindelijk ook niets bijzonders op. Een keer gratis koffie is aardig maar ach, liever een op tijd rijdende trein.

 

Ik check liever goedkooptreinkaartje.com voor een leuke actie. Daar vind je ook goedkope treinkaartjes van regionale vervoerders.

Reageer