beantwoord

"Welkom terug in de trein" kaart

  • 22 June 2021
  • 9 reacties
  • 3473 Bekeken

Beste NS,

Ik kreeg de NS-kaart “Welkom terug in de trein” en ik heb de gratis 1e klas upgrade gekozen. Maar nu geeft de email geen couponcode aan! Dus ik kan die niet gebruiken!

Hoe kan ik die code opnieuw downloaden?

Via de QR code kan niet meer, want ik heb die upgrade al genomen, zegt de mail.

Met vriendelijke groet,

Gerrie

icon

Beste antwoord door Robert B 22 June 2021, 17:30

Welkom bij de NS Community!

Dat schijnt vaker voor te komen, een mail met een leeg couponcode veld.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat schijnt vaker voor te komen, een mail met een leeg couponcode veld.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Reputatie 1

Hi !

Wat je kunt doen is op de mail klikken op het woordje ‘webversie'. Dan verschijnt de code alsnog.

groetjes Trix

Reputatie 6

Hi !

Wat je kunt doen is op de mail klikken op het woordje ‘webversie'. Dan verschijnt de code alsnog.

groetjes Trix

Wat je ook kunt doen is gewoon een deugdelijk product leveren als NS zijnde. Het forum staat hier vol met allerlei acties die niet blijken te werken.

Beste NS,

Mijn vrouw en ik hebben allebei een DalVoordeel abonnement. Zij heeft een drie weken geleden de kaart “Welkom terug in de trein ontvangen”. Leuke geste, waarvan we ook gebruik hebben gemaakt.

Ik begreep dat de NS al sinds 24 juni jl begonnen is met verzenden, dus inmiddels zullen de 300.000 abonnementhouders wel een kaart ontvangen hebben.

Ik ben benieuwd wanneer ik de kaart mag ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Henk Ytsma

Gezellig, de ene partner in de 1ste klas en de andere partner in de2de klas.  Wat wil NS hiermee bereiken?

Reputatie 7
Badge +3

Gezellig, de ene partner in de 1ste klas en de andere partner in de2de klas.  Wat wil NS hiermee bereiken?


Zeker gezellig, zo zullen mijn partner en ik ook moeten gaan reizen. Hij VDU + Keuzedagen sinds half maart 2020 1x met de trein geweest heeft welkom terug aanbieding gekregen. Ik VDU (eind 2020 omgezet naar dal voordeel) + keuzedagen + 2e abonnement (eind 2020 opgezegd, momenteel weer actief) sinds half maart 4x met de trein geweest en geen welkom terug aanbieding. 

Badge +3

Zou het misschien (net als bij SPOOR magazine) misschien één per adres zijn?

Lijkt me vreemd als het een op bepaalde reizigers gerichte actie is. Maar dan zou je via de Klantenservice wellicht nog iets nagestuurd kunnen krijgen.

Net als die Treinpakkers vroeger, maar die werden willekeurig (niet op naam maar ‘aan de bewoner(s) van’ verspreid.

Ik wil gebruik maken van de Welkom terug in de trein extraatjes,

Maar het adres:

webformulier.ns.nl/terugintrein geeft volgende melding:

Sorry

Er ging iets mis. Deze link is niet geldig.

IS de actie afgelopen?

Reputatie 6

@Sechter Heeft u dit geprobeerd? (zie hierboven)

 

Hi !

Wat je kunt doen is op de mail klikken op het woordje ‘webversie'. Dan verschijnt de code alsnog.

groetjes Trix

 

Reageer