beantwoord

win actie inhaalreis op Facebook

  • 1 March 2022
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Wanneer of waar kan ik zien wie de winnaars zijn van de actie “ inhaalreis” heb me suf gepiekerd over een leuke dag uit met zus maar je hoort nooit iets terug zelf niet helaas je behoort niet bij de gelukkigen.

icon

Beste antwoord door Rizana NS 1 March 2022, 12:57

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Levie en welkom bij de NS Community.

Wat jammer dat je de prijs niet hebt gewonnen. Ik kan me voorstellen dat je dit graag per mail ook had willen lezen. Helaas heb ik de voorwaarden van de actie niet paraat. Ik kan ze alsnog proberen te achterhalen, dus ik kom erop terug.

Ik kan inmiddels het volgende terugkoppelen met betrekking tot de winactie. Hier vind je de actievoorwaarden.

 

In de actievoorwaarden lees je:
2.2. Uit de binnengekomen motivaties voor inhaalreizen kiezen NS en socialmediabureau Johnny Wonder na 31 januari 2022 (na afloop van de campagne) naar eigen inzicht op onpartijdige wijze tien van de liefste/mooiste/meest aansprekende inhaalreizen uit. Winnaars ontvangen uiterlijk 28 februari 2022 bericht.
2.3. Als we jouw motivatie voor een inhaalreis één van de tien liefste/mooiste/meest aansprekende herinneringen vinden, ontvang je van ons een e-mail op het door jou doorgegeven e-mailadres. Daarin beschrijven we hoe we jouw inhaalreis in vervulling kunnen laten gaan.

Hieruit kan je opmaken dat dus alleen de winnaars bericht ontvangen en de andere deelnemers niet. Er zijn tienduizenden reacties binnen gekomen, dus dat zou ook onbegonnen werk zijn. Gisteren zijn er 10 winnaars geselecteerd, deze hebben inmiddels bericht gehad.

Reageer