beantwoord

winnaar prijsvraag van wintercity.

  • 31 December 2023
  • 16 reacties
  • 674 Bekeken

Weet iemand wanneer de winnaar van de prijsvraag van wintercity bekend gemaakt wordt?

Wordt er dan ook aangegeven hoeveel vragen hij of zij goed had binnen welke tijd?

icon

Beste antwoord door basvdbas 31 December 2023, 16:23

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 5

Ik heb daar vorig jaar niets meer over gehoord.. maar ik heb ook niet gezocht.

Reputatie 7
Badge

Wintercity. Neemt iemand dat nog serieus?

Reputatie 7
Badge +4

En wanneer win je de Wintercity ? Als je maar vaak genoeg gokt op een fout antwoord dat misschien toch goed gerekend wordt?

Ik heb met veel plezier meegedaan.

Ik vond de verrassingen (gratis drankje, meereiskorting etc.) leuk en de vragen soms moeilijk en soms gemakkelijk.

Ik heb me er goed mee geamuseerd en zou toch graag weten wie de winnaar is geworden, met hoeveel goede antwoorden en binnen welke tijd.

NS, kunnen jullie me hierop antwoord geven?

Ik voel me een beetje bekocht door zo’n actie waar je elke dag te horen krijgt dat je niets gewonnen hebt! Alleen het koekje was gratis maar zelfs dat werd geweigerd bij de kiosk omdat je eerst een drankje moest kopen en dan pas de code voor het koekje scannen en niet andersom zei de strenge dame. Beetje goedkoop NS! 

Ik vind het een beetje jammer dat er toch veel negatieve reacties zijn.

Je kunt gratis meedoen en de lay-out van de kalender is erg leuk. Voor een kraslot of een oudejaarslot etc. moet je betalen en heb je ook maar weinig kans.

Maar ik zou toch graag nog van NS willen weten wie de winnaar is met hoeveel goede antwoorden binnen welke tijd!…

NS graag antwoord.

Reputatie 7
Badge +1

Ik vind het een beetje jammer dat er toch veel negatieve reacties zijn.

Je kunt gratis meedoen en de lay-out van de kalender is erg leuk. Voor een kraslot of een oudejaarslot etc. moet je betalen en heb je ook maar weinig kans.

Maar ik zou toch graag nog van NS willen weten wie de winnaar is met hoeveel goede antwoorden binnen welke tijd!…

NS graag antwoord.

Verspilde moeite. NS gaat dit om privacy-overwegingen niet bekend maken.

Reputatie 7
Badge +3

@MarianneTrein dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, je zult hier niet kunnen lezen wie er gewonnen heeft.

Volgens mij kijken er wel NS medewerkers mee.

Zou toch leuk zijn als ze even reageren.

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij kijken er wel NS medewerkers mee.

Zou toch leuk zijn als ze even reageren.

Die NS medewerkers weten dat ook niet. Ze weten bij sommige vragen ook al het juiste antwoord niet te plaatsen.

Reputatie 5

Ik heb me zeer vermaakt met wintercity en het steeds weer opduikende sip kijkende koekenmannetje boven "Niet gewonnen". Er was heel veel mis, voor velen werkte het helemaal niet, goede antwoorden waren fout en er was heisa over een gewonnen overnachting in Utrecht, maar dat alles maakte het alleen maar leuker. Ik genoot van al het gemekker op dit forum! Na een aarzeling deed ik toch maar aan de prijsvraag mee. Volgens Wintercity had ik alle antwoorden vlot goed, ook de foute, maar ik verwacht niet dat ik nog wat hoor, zelfs geen sip kijkend koekenmannetje. Wel ben ik net als MarianneTrein benieuwd of er een winnaar is.

Reputatie 6
Badge +2

Er zou zeker al een winnaar moeten zijn. De winnaar heeft een mail gekregen met een code voor het abonnement die voor vandaag verzilverd moest worden. Wie dit is, weet ik helaas niet (en zou ik ook niet mogen delen). Ik ga nog even navragen hoeveel goede antwoorden de winnaar had gegeven en of ik dit mag delen.

Reputatie 6
Badge +2

Daar ben ik weer met de terugkoppeling over de winnaar. De winnaar bepaalt zelf of zijn of haar naam en score gedeeld gaat worden. Mocht de winnaar ervoor kiezen om dit te delen, dan zal dit in de mail met alle juiste antwoorden komen te staan die naar alle deelnemers wordt gestuurd. 

Dat is mooi. Dank voor het navragen. Ik ben benieuwd! 🤗👍

Iedereen een mooi jaar gewenst met zo weinig mogelijk vertragingen! 😉😊.

Interessant! Mijn partner heeft alle 31 vragen goed (gegokt) binnen ongeveer 3 seconden per vraag. De winnaar zal dus alle vragen goed moeten hebben gehad en binnen een recordtijd.

Bijzonder dat een deelnemer zelf mag laten weten of het totaal aantal goede antwoorden gedeeld mag worden, dat heeft toch helemaal niks met AVG te maken?

Vind ik eigenlijk ook wel.

Misschien iedereen die meegedaan heeft en minimaal 30 antwoorden goed heeft een tegoedbon voor een consumptie geven voor de moeite?

Dan hebben we ook het idee dat de wedstrijd serieus is.

Reageer