beantwoord

Winteractie gebruik

  • 1 December 2022
  • 7 reacties
  • 578 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Zojuist kreeg ik het eerste cadeautje van de Winteractie voor abonnementhouders. Daarin zat een pop-up met een barcode. Wat doe ik met die barcode? Ik heb ‘m maar bewaard als screenshot, maar is dat wel handig en zo nee wat moet ik er dán mee doen?

icon

Beste antwoord door JurgenH 1 December 2022, 20:49

Bekijk origineel

7 reacties

Ik was te snel, er zit een mailtje in mijn inbox….

Reputatie 7
Badge +1

Er staat op de pagina van Wintercity niet echt heel duidelijk bij waar de barcode inwisselbaar is. Daarvoor moet je dan eerst de voorwaarden van de actie downloaden of wachten op de mail (die er bij mij pas na 10 minuten was).

De tekst uit de mail had ook gewoon op de pagina kunnen staan.

Wat een ingewikkeld gedoe met die wintercity. Hoe verzin je het? 

En dan heb je de streepjescode werkt die niet.  Heb ik een gebruikte code gekregen

Dat is wel heel erg vreemd. We verstrekken uiteraard geen gebruikte codes. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice met dit probleem?

Kan dat digitaal?. Is nl altijd erg druk aan de telefoon.  En... ik vond het niet fijn om voor hem te staan in de kiosk. Alsof ik de code 2x wilde gebruiken. Wat uiteraard niet het geval was. 

Reputatie 7
Badge +3

Kan dat digitaal?. Is nl altijd erg druk aan de telefoon.  En... ik vond het niet fijn om voor hem te staan in de kiosk. Alsof ik de code 2x wilde gebruiken. Wat uiteraard niet het geval was. 

Dat kan via chat, Twitter en Facebook

Reageer