Goedemorgen ibooij. Dit dient wel te werken. Zou je dit anders nog in je browser willen proberen met een privé venster, of anders via Chrome?
Goedemorgen ibooij. Dit dient wel te werken. Zou je dit anders nog in je browser willen proberen met een privé venster, of anders via Chrome?
Waarom moet iedereen blijkbaar verplicht op Chrome overstappen. Dit dient gewoon te werken met alle gangbare browsers. Ik vind het helaas weer exemplarisch voor NS dat op dag één van de wintercity de meldingen weer binnenstromen.
Ik heb hetzelde probleem zie dit topic. Ik ben het eens met Henkpeetersen, dit moet op alle gangbare browsers werken.
Waarom moet iedereen blijkbaar verplicht op Chrome overstappen. Dit dient gewoon te werken met alle gangbare browsers. Ik vind het helaas weer exemplarisch voor NS dat op dag één van de wintercity de meldingen weer binnenstromen.
Ik denk dat het vooral een kostenoverweging is. Zoiets voor een hele reeks van browsers (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Sarafi, Samsung, etc.) geschikt maken en testen kost natuurlijk een hoop IT-capaciteit die men er niet in wil steken.
Persoonlijk gebruik ik altijd Opera (beter beschermd tegen clubs als de AIVD, VPN-optie) maar sommige sites en apps werken dan niet altijd omdat ze alleen voor Edge, Chrome en Safari zijn ontwikkeld.
Elke webbrowser werkt anders en heeft niet dezelfde 'rendering engine'. Als webdeveloper zou je daar rekening mee moeten houden, maar blijkbaar zijn de webdevelopers van NS dat bij deze vergeten.
Chrome is dan de meest gangbare webbrowser omdat de meestte progammeertalen en frameworks geoptimaliseerd zijn voor die 'rendering engine' van Chrome.
Vandaar :)
ook ik kan niet krassen
Ps ik ga niet over op een andere browser..
maw leuk bedacht, maar maak gewoon een code aan zonder onzinigge toeters en bellen als een krasvenster bv is
En yep Daniel ; ook ik heb firefox en ja natuúúrlijk goed beschermd!...dus vraag aan je collegae om gewoon een code te maken zonder onzinnig ‘ gekras’ Of vraag ze zoals ergens anders staat betere voorbereidende controles en /of alternatieven.
Ik denk dat het vooral een kostenoverweging is.
Een kras-functionaliteit maken is duurder dan een simpele knop die op elke browser werkt.
Op een laptop (met touchpad en muisknoppen) de cursor/pointer op het krasplaatje plaatsen, de ‘linker’ muisknop ingedrukt houden en vegen maar.
Of dubbel tikken op het plaatje en dan bij de tweede tik beginnen met vegen (net zoals je tekst selecteert eigenlijk).
Ik denk dat het vooral een kostenoverweging is. Zoiets voor een hele reeks van browsers (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Sarafi, Samsung, etc.) geschikt maken en testen kost natuurlijk een hoop IT-capaciteit die men er niet in wil steken.
Een flink aantal behoorlijk standaard functionaliteiten werkt in al deze browsers toch echt prima hetzelfde, om nog maar te zwijgen over alles wat in allerlei frameworks al voor alle grote browsers is uitgewerkt. Je moet alleen niet te bijzonder willen zijn en weer iets unieks proberen te verzinnen.
Ik heb hetzelfde probleem. Geprobeerd op Safari en met Firefox.
Ik weiger pertinent om over te stappen op Chrome/Chromium en afgeleide browsers.
Dit is serieus slecht web-design.
Ik heb hetzelfde probleem. Geprobeerd op Safari en met Firefox.
Ik weiger pertinent om over te stappen op Chrome/Chromium en afgeleide browsers.
Dit is serieus slecht web-design.
U bent gelukkig niet verplicht om mee te doen aan Winterciry.
gebeurt mij regelmatig dat ik een blauw scherm krijg in plaats van de actie van de dag. Dan klik op op ga naar vandaag en het scherm is blauw.