Na wachten en bellen kom ik inmiddels 1 stapje verder bij de Wintercity: ik ben ingelogd, maar nu doet de knop ‘start’ helemaal niks. Schiet niet op!
Hey GeraVanBerlo en welkom op de NS Community!
Het knopje ‘start’ indrukken lukt inderdaad niet. Het zou wel moeten lukken om dan bijvoorbeeld op ‘1 dec’ of andere data te klikken. Lukt dat wel?
Nee, helaas, welke datum ik ook kies
Op de iPhone niet, maar nu op de iPad wel
Ah, fijn dat het in ieder gavel wel op de iPad lukt. Er zijn veel reizigers die ook dit probleem ervaren. Zou je nog willen laten weten welke iPhone je hebt? Dan kan ik dat nog weer terugkoppelen aan onze IT-afdeling.
Ah, fijn dat het in ieder gavel wel op de iPad lukt. Er zijn veel reizigers die ook dit probleem ervaren. Zou je nog willen laten weten welke iPhone je hebt? Dan kan ik dat nog weer terugkoppelen aan onze IT-afdeling.
Nee, op IPad lukt bij mij óók niet!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.