voor de wintercursus van 19 december werkt het na meerdere keren proberen niet om mee te spelen met de actie als ik op de speel mee link klik. Ik kom dan weer in het hoofdscherm van de dagactie. Herkennen anderen dit ook? En daarnaast kan dit worden opgelost? Ik doe namelijk graag mee aan de actie.
Bladzijde 1 / 1
Ik zie dat het hier ook niet lukt. Nu heb ik toch geen behoefte aan deze prijs, maar het zou wel moeten werken en dat doet het niet.
I had this issue on other days as well, so I could not participate in other promotions either. It would not work, and later when I would try again it would say that I already participated once.
Misschien wachten op de dagelijkse mail?
Hoi,
voor de wintercursus van 19 december werkt het na meerdere keren proberen niet om mee te spelen met de actie als ik op de speel mee link klik. Ik kom dan weer in het hoofdscherm van de dagactie. Herkennen anderen dit ook? En daarnaast kan dit worden opgelost? Ik doe namelijk graag mee aan de actie.
Ik heb dat probleem ook. Heb daardoor het gevoel dat ik niet gerechtigd ben om mee te spelen.
@Momo Fijn, ik kan er weer een streepje bijzetten.
Enige probleem vandaag om mee te kunnen doen was dat ik opnieuw moest inloggen. Helaas weer niets gewonnen.
Misschien wachten op de dagelijkse mail?
Wachten op de dagelijkse mail was op geen van de andere dagen nodig, zodra de dag in de Wintrcity shop actief was kon er direct meegedaan worden. Maar nu lukt het wel en ik heb ook niets gewonnen, blij toe want ik heb niets aan zo'n koffiebeker.
Lukt het nu wel @Marini ?
Enige probleem vandaag om mee te kunnen doen was dat ik opnieuw moest inloggen. Helaas weer niets gewonnen.
Zojuist (19:15u) geprobeerd (gewoon wintercity.ns.nl ingetikt) en kreeg inderdaad de inloggen pagina, maar als je dan een paar keer op F5 drukt ben je er alsnog in en kan ‘naar vandaag’.
Speel mee geeft dan het ‘pakketje dat ontploft’ (en of je gewonnen hebt… Helaas)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.