Skip to main content

Ik krijg net een mailing over Wintercity en moet de voorwaarden accorderen. Maar in die voorwaarden staat onder meer dat ik moet reageren voor 1-1-2024 en dat 'lijkt niet alleen', maar dat IS onmogelijk.

Hallo Bart55 en welkom bij de NS Community,

Dat klopt natuurlijk niet. Ik zal het doorgeven dat deze fout in de mail staat. Bedankt voor het signaal.

Dat van voor 1-1-2024 reageren kan ik zo snel niet vinden in de voorwaarden. Wel zie ik dat de code voor het gewonnen NS Flex Altijd Vrij abonnement voor 1-2-2024 moet worden ingewisseld

Dat lijkt mij ook niet correct. Ook dat heb ik doorgezet.

Op zich ziet het er wel prima uit (dinsdag 31 december klopt en zo). Behalve dat er 2025 moet staan inderdaad:

De afgelopen 2 jaar waren een foutenfestival bij de Wintercity, met als absoluut dieptepunt de Stay-Okay prijs die door NS aan “iets” teveel deelnemers was toegekend. Je zou dan echt mogen verwachten dat het bij een derde keer vlekkeloos gaat verlopen. Dat je in de Voorwaarden nu zo'n fout maakt die ook nog eens vet gedrukt is en daarom gelijk in het oog valt is wat mij betreft een teken aan de wand. Ook dit jaar verwacht ik weer heel veel fouten omdat NS blijkbaar niet leert van het verleden.

Hoera, wintercity! Vanmiddag gelijk aangemeld. En raad eens?

En een bevestiging.

Ook dit jaar lukt het weer niet om aan te melden bij NS Wintercity.

Gelukkig maar, anders was ik van verbazing van mijn stoel gevallen.....

Winterciry, het jaarlijkse foutendestival van NS Commercie 

Ik kan me niet aanmelden terwijl ik een dalvrij abbonement op flexbasis heb, dat moet dan toch kunnen?

Ik kan me niet aanmelden terwijl ik een dalvrij abbonement op flexbasis heb, dat moet dan toch kunnen?

Zie deze opmerking van Tamzin. 😂

Winterciry, het jaarlijkse foutendestival van NS Commercie 

Hoi, ik deel hier even mijn checklist om te zien waar het aan ligt dat iemand zich niet kan aanmelden:

1. Heb je een NS-abonnement?
  2. Is er niet al eens eerder aangemeld? Denk bijvoorbeeld aan een stel dat hetzelfde e-mailadres aan hun abonnementen heeft gekoppeld. Mocht dit het geval zijn, dan kan het e-mailadres gewijzigd worden in Mijn NS, zodat er met dat nieuwe e-mailadres binnen drie dagen alsnog aangemeld kan worden (zie punt 4).
  3. Vul je het e-mailadres in dat bij ons bekend is?
  4. Is het e-mailadres korter dan 3 dagen geleden gewijzigd? Het kan tot drie dagen duren voordat klant zich met het nieuwe mailadres aan kan melden.
  5. Is het abonnement korter dan 3 dagen afgesloten? Ook hierbij kan het tot drie dagen duren voordat de klant zich op basis van dat nieuwe abonnement aan kan melden.

Ik kan mij ook niet aanmelden. Er staat een + teken in het emailadres dat ik voor mijn ns account gebruik waardoor het systeem denkt dat dit geen geldig emailadres is en de aanmeldknop niet geactiveerd wordt. 

Ik kan mij ook niet aanmelden. Er staat een + teken in het emailadres dat ik voor mijn ns account gebruik waardoor het systeem denkt dat dit geen geldig emailadres is en de aanmeldknop niet geactiveerd wordt. 

Goeie! Daar heb ik geen oplossing voor. Ik ga dit even aankaarten. :)

Ik denk dat dat dus voor veel meer tekens van toepassing is dan alleen het + teken. Dus niet alleen voor dit teken werk aan de winkel lijkt mij.

Ik denk dat dat dus voor veel meer tekens van toepassing is dan alleen het + teken. Dus niet alleen voor dit teken werk aan de winkel lijkt mij.

Nee het zou handig zijn om gewoon ieder valide mailadres toe te staan.

Goeie! Daar heb ik geen oplossing voor. Ik ga dit even aankaarten. :)

Goh, dat heeft je collega vorig jaar ook al gedaan ...

In principe zou mail zonder +nogwat in het adres gewoon aan moeten komen, maar durf wel te wedden dat het adres dan niet herkend wordt als bestaande Mijn NS gebruiker.

In principe zou mail zonder +nogwat in het adres gewoon aan moeten komen, maar durf wel te wedden dat het adres dan niet herkend wordt als bestaande Mijn NS gebruiker.

Dat laaste is vooral het probleem. Zonder +nogwat werkt de knop wel maar dan krijg ik een email dat ik geen ns abonnement heb en/of dat emailadres niet bekend is bij ns.

Ook voor mij de melding dat ik eerst een abonnement moet hebben terwijl ik flex dal heb. Ik heb een . (Punt) in mijn mail adres wie weet levert dat ook een foutmelding op. Gelet op fouten vorig jaar wel bijzonder dat het wederom niet goed gaat. Via X hulp gevraagd, daar werd gezegd te wachten tot 1 december 2024, nou dat is nu en wederom niets. 

Ook voor mij de melding dat ik eerst een abonnement moet hebben terwijl ik flex dal heb. Ik heb een . (Punt) in mijn mail adres wie weet levert dat ook een foutmelding op. 

Dit zal echt een van de andere problemen zijn en niet het formaat van je adres. Ik ben succesvol aangemeld met ook een punt in mijn mailadres en als een punt niet zou kunnen zou het hier ook nog vele malen meer klachten regenen.

Ik heb me eerder deze week aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, die heel algemeen lijkt. Als ik op de link klik in de mail ga ik weer gewoon naar de aanmeldpagina, waar niets voor me is veranderd. Ook opnieuw invullen levert weer dezelfde mail op. Hoort dat? Doe ik iets fout? Zou er al een actie moeten zijn vandaag?

Ik ben het spoor bijster.

Ik heb me eerder deze week aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, die heel algemeen lijkt. Als ik op de link klik in de mail ga ik weer gewoon naar de aanmeldpagina, waar niets voor me is veranderd. Ook opnieuw invullen levert weer dezelfde mail op. Hoort dat? Doe ik iets fout? Zou er al een actie moeten zijn vandaag?

Volgens mij stond er vrij duidelijk op dat de eerste actie van de Wintercity op 1 december begint. Zou vandaag dus moeten zijn.

Toevallig zojuist een nieuwe mail ontvangen, met een andere link met activatiecode erin. Die werkte en gaf een eerst een goede uitleg en ik heb een leuk eerste cadeautje gekregen. Dank NS.

Ik kan me niet aanmelden omdat ns denkt dat ik geen abonnement heb. Wat ik wel heb. Net als vorig jaar begint het weer goed. 

Ik heb me aangemeld, dat is gelukt, maar als ik de actie van vandaag wil claimen, de barcode ontvangen dus, krijg ik de melding dat ik die al ontvangen heb, helaas ontvang ik niets..

Reageer