Ik krijg net een mailing over Wintercity en moet de voorwaarden accorderen. Maar in die voorwaarden staat onder meer dat ik moet reageren voor 1-1-2024 en dat 'lijkt niet alleen', maar dat IS onmogelijk.
Ik kan me niet aanmelden terwijl ik een dalvrij abbonement op flexbasis heb, dat moet dan toch kunnen?
Bij mij hetzelfde, vorig jaar ook al. Ik heb geen leestekens in mijn e-mail adres dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook een flex abonnement met 40% dalurenkorting. ♀️
Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice, Marilan? Mijn collega's kunnen inzien of er wellicht iets niet klopt.
Er zit een bug in mijn wintercity lijkt. Ik kan op 1 en 6 dec wel klikken maar dan komt er een blauw scherm en verder niks. Help.. kan ik ook uitloggen en opnieuw inloggen ergens? Misschien helpt dat!
Welkom op onze NS Community Nikki94! Vervelend dat je hier tegenaan loopt. Het kan inderdaad een browser-issue zijn. Je zou dan kunnen proberen de cookies te verwijderen of een andere browser te proberen.
Ik kan me niet aanmelden terwijl ik een dalvrij abbonement op flexbasis heb, dat moet dan toch kunnen?
Hoi, ik deel hier even mijn checklist om te zien waar het aan ligt dat iemand zich niet kan aanmelden:
- Heb je een NS-abonnement?
- Is er niet al eens eerder aangemeld? Denk bijvoorbeeld aan een stel dat hetzelfde e-mailadres aan hun abonnementen heeft gekoppeld. Mocht dit het geval zijn, dan kan het e-mailadres gewijzigd worden in Mijn NS, zodat er met dat nieuwe e-mailadres binnen drie dagen alsnog aangemeld kan worden (zie punt 4).
- Vul je het e-mailadres in dat bij ons bekend is?
- Is het e-mailadres korter dan 3 dagen geleden gewijzigd? Het kan tot drie dagen duren voordat klant zich met het nieuwe mailadres aan kan melden.
- Is het abonnement korter dan 3 dagen afgesloten? Ook hierbij kan het tot drie dagen duren voordat de klant zich op basis van dat nieuwe abonnement aan kan melden.
Hee Laura,
Dank voor de checklist, helaas ligt het aan niks van dit alles.. ik heb 1 emailadres, en een NS abbonement dal-vrij, dus geen business of ander abbonement wat niet mag voor de wintercity.
Het geeft ook niet natuurlijk, maar jammer te zien dat veel mensen deze problemen ervaren.
Groetje
Ik ben al een week meerdere keren aan het bellen geweest met NS Klantenservice omdat ik een Dal Voordeel abbonement heb maar ik een e-mail krijg dat ik geen abbonement heb en of ik een of ander flex abbonement zou willen?
Tja, voel me behoorlijk misleid maar kreeg als doekje voor het bloeden wel een code zodat ik gebruik kan maken van het meereisretour.
Naar alle winacties, die dus niet eerlijk verlopen op deze manier kan ik ook fluiten.
Wanneer ik wél zou kunnen inloggen wil niemand zeggen.
het krassen met het handje kan nu wel. Zonder Chrome.
super, dank.
en voor wie er niet in kan Om wat voor reden dan ook; behalve de meereiskorting, warme drank en broodje voor 2,50, zijn het verlotingen totnutoe.
met vr gr
Engelien
het krassen met het handje kan nu wel. Zonder Chrome.
super, dank.
en voor wie er niet in kan Om wat voor reden dan ook; behalve de meereiskorting, warme drank en broodje voor 2,50, zijn het verlotingen totnutoe.
met vr gr
Engelien
Ja en die verloting is dus niet eerlijk, want ik als abbonementhouder kan niet inloggen en dus ook niet meedingen en als ik dan de klantenservice bel doen ze nix.
Ik kan me niet aanmelden omdat ns denkt dat ik geen abonnement heb. Wat ik wel heb. Net als vorig jaar begint het weer goed.
Het kan zijn dat je Mijn NS account dan niet goed gekoppeld is aan je product. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Idd superirritant...probeer al 14 dagen elke dag...koppelen, loskoppelen, nieuw aanmelden, cookies verwijderen, andere browser etc... klantenservice stuurt je met kluitje in het riet..lukt ns niet koppeling tot stand te brengen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.