Vandaag kreeg ik de 1e aanbieding van wintercity binnen, ik ging naar de site maar kan nergens op klikken. Dus hoe werkt dit?
Dat had ik eerst ook. Bij een tweede poging ging het beter.
- Open de e-mail met het onderwerp ‘Vandaag in Wintercity: gratis warme drank bij Kiosk’
- Klik in de e-mail op de blauwe knop met de tekst ‘Naar NS Wintercity’.
- In het midden onderaan staat ‘Ga naar vandaag’.
- Daarna klikken op ‘Speel nee’.
- Er is een kraskaart te zien. Maar zowel met Mozilla Firefox als met Microsoft Edge lukt het mij niet om die te krassen.
Resultaat: nog steeds geen gratis kopje thee/koffie.
Josien68 De stappen van De_Reiziger kloppen!
De_Reiziger Zou je anders een privé venster willen proberen of Google Chrome? Dit dient wel te werken.
Ik heb safari en daar doet ie niets. Moet toch op alle applicaties werken lijkt me. Onderstaande tekst krijg ik ook niet te zien
Ik heb safari en daar doet ie niets. Moet toch op alle applicaties werken lijkt me. Onderstaande tekst krijg ik ook niet te zien
Ben je wel aangemeld (vanuit de mail naar die pagina gaan), en anders venster sluiten en nogmaals proberen, dan zou je ingelogd moeten zijn.
Ik ben aangemeld, heb het ook nog op mijn computer geprobeerd met safari en opera, allebei niets….
Ik ben aangemeld, heb het ook nog op mijn computer geprobeerd met safari en opera, allebei niets….
Zonder aangemeld te zijn zie je dit:
Na aanmelden (je krijgt een e-mail met een link) krijg je dit:
Gebruik voor het inloggen/aanmelden het e-mailadres van je Mijn NS account.
Zonder aangemeld te zijn zie je dit:
Na aanmelden (je krijgt een e-mail met een link) krijg je dit:
Gebruik voor het inloggen/aanmelden het e-mailadres van je Mijn NS account.
Ik was ook al aangemeld en kreeg bovenstaande schermen te zien.
De_Reiziger Zou je anders een privé venster willen proberen of Google Chrome? Dit dient wel te werken.
Ik heb meerdere devices en browsers geprobeerd, ik kom tot de kraskaart en dan kan ik niets openkrassen. Zowel iPhone (up-to-date) als iPad en iMac (up-to-date, schone (koude) start).
Zelfs de privacy-browser DuckDuckGo werkt niet, zelfs niet in de “Fire Window” modus.
Niets, nada, noppes, zoals eerder al gemeld, zoiets als dit moet gewoon standaard op ieder device werken met iedere browser die er bestaat.
Om te ‘krassen’, plaats je (muis)cursor op het plaatje en doe alsof je tekst wil selecteren, dus dubbel tikken en ‘vegen’…
Met een muis of touchpad, de linker muisknop ingedrukt houden.
Nutteloze info https://www.popsci.com/diy/how-to-select-all-text
Ik heb meerdere devices en browsers geprobeerd, ik kom tot de kraskaart en dan kan ik niets openkrassen. Zowel iPhone (up-to-date) als iPad en iMac (up-to-date, schone (koude) start).
Correctie, heb Safari op de iPhone opgeschoond (geschiedenis en cookies gewist), op iPhone werkt het nu wel, maar dan ook alleen op iPhone.
Heel misschien zou Crtl +A en dan Enter/Return/↵ ook nog werken, of klik gewoon 10 keer op dat krasplaatje
Elke browser zou moeten werken, er zitten (bij mijn weten) geen scripts in die pagina die Firefox of Safari zou blokkeren.
Kan je wel ‘verven’ op https://www.gifgit.com/image/brush-tool ❓ Dan zou Wintercity ook gewoon moeten werken (muisbewegingen op een site afvangen door blockers gaat wel heel ver, maar dan zou het alsnog moeten werken in een Incognito/InPrivate venster, na inloggen natuurlijk en ‘Naar vandaag’ te zien krijgen)
Heel misschien zou Crtl +A en dan Enter/Return/↵ ook nog werken, of klik gewoon 10 keer op dat krasplaatje
Elke browser zou moeten werken, er zitten (bij mijn weten) geen scripts in die pagina die Firefox of Safari zou blokkeren.
Kan je wel ‘verven’ op https://www.gifgit.com/image/brush-tool ❓ Dan zou Wintercity ook gewoon moeten werken (muisbewegingen op een site afvangen door blockers gaat wel heel ver, maar dan zou het alsnog moeten werken in een Incognito/InPrivate venster, na inloggen natuurlijk en ‘Naar vandaag’ te zien krijgen)
Of dit dus (en dan vanuit je mail inloggen)
Als je weer op de inloggen/aanmelden pagina komt (ik ook) dan zie een vorige mail met Welkom in NS Wintercity en klik/tik daar op de link.
Uiteindelijk zou het moeten lukken, desnoods meld je opnieuw aan (met andere browser). Zolang je die Welkom mail maar hebt dus.
Geen enkele van bovenstaande tips heeft gewerkt bij mij. Kom niet bij de kraskaart, enkel een blauw scherm
Na veel moeite en via helpdesk aangemeld voor deze actie. Nu elke keer dat ik probeer in te loggen de mededeling dat ik me heb aangemeld voor de actie en dat ik een mail ontvang. Ben al aangemeld want kreeg gisteren ook de eerste mail van de actie. Site herkent dus kennelijk mijn mailadres niet (mailadres is hetzelfde als mijn geregistreerde mailadres)
Dit lijkt slecht getest te zijn.
Ik heb hetzelfde probleem als Ericjanbroeken, had mij van te voren aangemeld, moest mij op dag 1 opnieuw aanmelden en nu op dag 2 weer. Lijkt dus niet opgeslagen te worden (maar heb nu wel 2 gratis drankjes).
Ik heb hetzelfde probleem als Ericjanbroeken, had mij van te voren aangemeld, moest mij op dag 1 opnieuw aanmelden en nu op dag 2 weer. Lijkt dus niet opgeslagen te worden (maar heb nu wel 2 gratis drankjes).
Heb je voor jouw drankjes dan 2 verschillende codes?
Wat een gedoe ! Eerste kado gaat niet open , de tweede wel en vandaag weer niet , hoeveel moeite wil je doen ????
Bij mij ook hetzelfde probleem. Ik moet me steeds weer aanmelden, krijg dan een mail dat er een voucher of bon klaarstaat. Maar als ik doorklik blijft het scherm blauw.
Hier nog een, na het zoveelste blauwe scherm wel enigszins gefrustreerd te raken. Gebeurt overigens niet iedere dag…Begon wel gelijk dag 1, was dat een krasserige toevallig, want ik heb nog niets hoeven krassen
De dagen die ik kon openen blijven ook zichtbaar bij terugkijken, maar wanneer ik de dagen waarop ik een blauw scherm kreeg terug wil kijken, krijg ik de mededeling dat de actie is verlopen/ ik er al aan mee heb gedaan?!?
al van alles geprobeerd, blijven tikken, lang wachten, andere apparaten, maar lijkt geen logica in te zitten.
Een blauw scherm is een indicatie van een overbelastte site. Het dan even met rust laten en later weer proberen is het beste advies wat ik kan geven helaas. Excuses voor het ongemak.
Hallo, ik doe ‘braaf’ mee aan wintercity. Prijzen heb ik niet, wel andere kleine meevallertjes maar wel een meereiskaartje voor een klein bedrag. Daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt want ik ga in januari met vriendin naar Leeuwarden.
Vandaag weer een meevaller, voor € 1,00 reizen 1e klas. Niet onaantrekkelijk voor deze reis. Ik vraag me af of ik voor mijn medereizigster ook iets kan regelen voor dit bedrag 1e klas te reizen.
groeten, TrudiG
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.