Skip to main content

Hartelijk dank voor deze mooie gift. Ik heb op 29 december 2024 de code verzilverd. Mijn lidmaatschap zou dan tot 29 januari 2025 geldig zijn. Helaas blijkt dat mijn lidmaatschap bij Bookchoice is genoteerd van 1 december 2024 tot en met 31 december. Mogelijk hebben meerdere klanten dit opgemerkt en is het een item om met Bookchoice af te stemmen. 

Hallo Bezige55Bij en welkom bij de NS Community,

Dan gaat er iets mis. De code moet toegang geven voor 2 maanden. Ik zet je signaal door. Je kan zelf ook het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wellicht zijn er nog nieuwe codes die mijn collega's kunnen verstrekken.

Waar heb jij gelezen dat de maand bookchoice ingaat op de dag dat je de code verzilverd? Bij bookchoice is het zo dat bij verzilveren van een code je de boeken kunt downloaden van de maand waarin je de code verzilverd. Wilde jij de boeken van januari dan had je moeten wachten tot januari. 

Dan gaat er iets mis. De code moet toegang geven voor 2 maanden. Ik zet je signaal door. Je kan zelf ook het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wellicht zijn er nog nieuwe codes die mijn collega's kunnen verstrekken.

Er gaat helemaal niets mis. De code was deze wintercity voor 1 maand.

In de voorwaarden van dit Bookchoice cadeau staat:

Er gaat helemaal niets mis. De code was deze wintercity voor 1 maand.

Er gaat wel degelijk iets mis want deze code geeft aan dat je 1 maand gratis toegang krijgt. Als die vervolgens op 1 januari niet meer werkt dan heb je maar 3 dagen gratis toegang gehad, Er staat nergens dat je moet uitgaan van de eerste van de maand. 

Heb je al contact gezocht met Bookchoice met betrekking tot het lidmaatschap Bezige55Bij? In de voorwaarden staat inderdaad hetgeen dat Momo gestuurd heeft en: “Het lidmaatschap stopt een maand na verzilveren automatisch, je zit nergens aan vast.”. 

Ik denk dat de formulering niet klopt. Met het verzilveren van de code krijg je toegang tot de boeken van de maand waarin je de code verzilverd. Niet een maand toegang vanaf de datum dat je verzilverd. Want dat zou betekenen dat je altijd bij verzilveren na de 1e recht zou hebben op 16 boeken, maar zo werkt dat niet.

Ik denk dat de formulering niet klopt. Met het verzilveren van de code krijg je toegang tot de boeken van de maand waarin je de code verzilverd. Niet een maand toegang vanaf de datum dat je verzilverd. Want dat zou betekenen dat je altijd bij verzilveren na de 1e recht zou hebben op 16 boeken, maar zo werkt dat niet.

Waarom ben je hier zo zeker van. MoMo heeft gewoon de juiste voorwaarden aangegeven. Daar staat ook gewoon in dat je recht hebt op maximaal 9 ebooks of luisterboeken. Heb je de voorwaarden van de actie niet gelezen?

Waarom ben je hier zo zeker van. MoMo heeft gewoon de juiste voorwaarden aangegeven. Daar staat ook gewoon in dat je recht hebt op maximaal 9 ebooks of luisterboeken. Heb je de voorwaarden van de actie niet gelezen?

De actievoorwaarden kloppen ook niet. Want als je 2 maanden toegang hebt, kun je 2x8 boeken downloaden + extra boek. En er staat onder het 2 punt 8+extra boek. Of er moet bedoeld worden, dat je de boeken van december ook nog in januari kunt downloaden, maar dan zou er max. 2 maanden moeten staan.

En in tegenstelling tot ​@Henkpeetersen weet ik hoe bookchoice werkt. Elke maand wisselen de te downloaden boeken. Voor de maand december kon je andere boeken downloaden dan nu in januari.

Reageer