Ik log elke dag in op wintercity ( omdat ik meer winkansen wil hebben).
Volgens het overzicht van NS heb ik echter maar een paar keer ingelogd
Hebben meer mensen hier last van?
Ik log elke dag in op wintercity ( omdat ik meer winkansen wil hebben).
Volgens het overzicht van NS heb ik echter maar een paar keer ingelogd
Hebben meer mensen hier last van?
Dat antwoord ga je denk ik hier niet krijgen. Er zijn ook weinig mensen die elke dag inloggen. Ik tik in mijn browser gewoon wintercity in en ga dan automatisch naar de goede pagina zonder in te loggen. Extra kans door steeds opnieuw in te loggen lijkt mij een fabeltje eerlijk gezegd.
Ik denk dat met inloggen gewoon het bezoeken van de site bedoeld wordt hier
Vraag ik mij af. Ik heb de afgelopen weken best vaak die site bezocht maar ik heb eerlijk gezegd nog nergens een winkans gezien in mijn mailbox.
Vraag ik mij af. Ik heb de afgelopen weken best vaak die site bezocht maar ik heb eerlijk gezegd nog nergens een winkans gezien in mijn mailbox.
Waarom zou je die in je mail krijgen? Bij mij staat er nu in het overzichtje nu ik kijk dat ik twee van de mogelijke vier loten heb verdiend en deze week tot nu toe 1 van de vereiste drie keer 'heb ingelogd'. En ik heb echt niet al zeven keer zelf actief opnieuw ingelogd. Overigens heb ik het probleem van
Zouden ze bedoelen dat je 3 van de 7 dagen moet deelnemen (dus niet alleen de site openen) Er staat ook “Doe 4 weken mee en vergroot je kansen”…
Ik kon deze actie in eerste instantie helemaal niet vinden, maar blijkbaar zit deze onder een sneeuwvlok verstopt op de landingspage… Ik heb nu 2 van de 4 loten.
Ik heb even navraag gedaan. Als je driemaal per week inlogt dan krijg je automatisch een lot.
Ik kon deze actie in eerste instantie helemaal niet vinden, maar blijkbaar zit deze onder een sneeuwvlok verstopt op de landingspage… Ik heb nu 2 van de 4 loten.
Ik had ze inmiddels ook gevonden inderdaad.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.