beantwoord

Wintercity en andere acties van NS

  • 16 December 2023
  • 11 reacties
  • 325 Bekeken

Beste,

 

Wij wonen samen en hebben twee NS abonnementen. Het valt me al jaren op dat wij slechts 1x mee kunnen doen aan acties en maar één keer een aanbod krijgen voor een korting. Nu met wintercity idem.

Klein ongemak, maar toch

icon

Beste antwoord door Lorena NS 16 December 2023, 14:17

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij was vorig jaar de eerste keer wintercity dus met het valt me al jaren op, valt het wel mee denk ik.

Zoals omschreven niet alleen bij wintercity, ook bij andere acties krijgen wij per adres maar 1 aanbod

Reputatie 6
Badge +2

Hey boerenweg

Als jullie allebei zelf de contractant zijn van jullie eigen abonnement en allebei een ander e-mailadres hebben, dan kunnen jullie je beide apart aanmelden voor de Wintercity. Dat zou geen probleem moeten zijn. Voor andere acties raad ik je aan om beide jullie gegevens even na te laten kijken via onze klantenservice. Wellicht heeft één van jullie de voorkeur uit staan om aanbiedingen te ontvangen.

Wij zijn beide apart houder van het abonnement, met aparte bankrekening en apart mailadres. Verlenging van abonnementen ook op verschillende tijdstippen. Geen enkele overlap dus. Desondanks worden we beschouwd als één. Heel romantisch

Beste Lorena,

 

Eén van beide accounts had nog niet aangegeven alles digitaal te willen ontvangen. Inmiddels aangevinkt. Als daarmee het kleine ongemak is verholpen dan was het simpel. Hartelijk dank voor de suggestie,

 

Oscar

Reputatie 7
Badge +3

Mijn jarenlange ervaring met NS is dat als er meerdere abonnementhouders op 1 adres wonen er maar 1 persoon aanbiedingen/acties krijgt. Zo kregen we met 4 abonnementen voor 4 personen op hetzelfde adres 1 Spoor en 1x kortingsacties.

Badge +3

Voor SPOOR (tegenwoordig Dagje Uit, 2x per jaar op papier) geldt in principe één per adres, maar voor Wintercity zou elke Mijn NS account mee moeten kunnen doen (ikzelf heb er twee en dat werkt gewoon).

Inmiddels alle seinen op groen gezet. De ene dag mag ik wintercity invullen en de andere dag mijn partner. Net wie het eerst is. Maar we kunnen niet beiden meedoen met de quiz. Terwijl we zo lekker competitief zijn

Reputatie 7
Badge +3

Voor SPOOR (tegenwoordig Dagje Uit, 2x per jaar op papier) geldt in principe één per adres, maar voor Wintercity zou elke Mijn NS account mee moeten kunnen doen (ikzelf heb er twee en dat werkt gewoon).

In de praktijk (en hier in deze community ook terug te vinden) is er vaak maar 1 per adres die een actie krijgt of mag mee doen.

Badge +3

In de praktijk (en hier in deze community ook terug te vinden) is er vaak maar 1 per adres die een actie krijgt of mag mee doen.

Vreemd, want waarom lukt het mij (zelfde persoon op zelfde adres) het dan wel?

Ik had op mijn tweede account weliswaar geen uitnodiging voor Wintercity gekregen op 27 november, maar aanmelden met het bij NS bekende e-mailadres voor die account lukte gewoon. Afgezien van het e-mailadres/gebruikersnaam en het klantnummer voor mijn (Flex Basis) abonnementen zijn de gegevens in Mijn NS identiek.

Waarom ook niet? Het gaat om twee verschillende klantnummers en ik neem niet aan (weet het eigenlijk wel zeker) dat Wintercity helemaal niet gaat spitten in de systemen naar mijn naam of waar ik (of iemand anders die wel mee mag doen) woont.

Als aanmelden (met een willekeurig, maar bij NS bekend e-mailadres) niet lukte had dat dus een andere oorzaak.

Sterker nog, vanaf dezelfde pc doe ik twee keer mee, afhankelijk vanuit welke mailbox ik op “Vandaag in NS Wintercity” klik, dus aan cookies ligt het al helemaal niet.

Maar ja, dan moet je die (dagelijkse, persoonlijke ‘Beste reiziger’) mails wel krijgen… want een optie om in/uit te loggen of te wisselen van gebruiker op de Wintercity website is er niet. 🙄

Afmelden kan overigens wel (vanuit de e-mail)… 

 

Badge +3

Inmiddels alle seinen op groen gezet. De ene dag mag ik wintercity invullen en de andere dag mijn partner. Net wie het eerst is. Maar we kunnen niet beiden meedoen met de quiz. Terwijl we zo lekker competitief zijn

Dat zou gewoon moeten werken, als je klikt op de knop in de (dagelijkse) e-mail ‘Vandaag in NS Wintercity’ word je doorgestuurd naar ‘jouw’ deelname.

Het getalletje bij ‘quiz’ (nog te beantwoorden vragen) verraadt met welke account je ingelogd bent. 

 

Reageer