beantwoord

Wintercity evaluatie

  • 19 January 2023
  • 13 reacties
  • 326 Bekeken

Ik heb meegedaan aan NS Wintercity. Na afloop kreeg ik een mail met de vraag te laten weten hoe ik dat vond. Ik heb de vragen beantwoord, maar na klikken op “versturen” was heel kort een berichtje te lezen waarin stond dat mijn antwoorden zijn toegevoegd aan mijn klantprofiel. Ik word nu wel nieuwsgierig en vraag me af waarom dat gebeurt, het gaat immers om een evaluatie van Wintercity en niet van mij, of heb ik dat mis? En wat staat er nog allemaal meer in dat klantprofiel? Nooit gehoord dat ik er een heb. Kan ik een afschrift daarvan krijgen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 January 2023, 13:52

Bekijk origineel

13 reacties

Goedemiddag Daantje. Als je hebt meegedaan aan de NS Wintercity actie, dan heb je een abonnement. Om een abonnement te kunnen gebruiken, hebben wij bepaalde gegevens van jou nodig. Dát is jouw ‘klantprofiel’. Waarom die evaluatie gekoppeld wordt aan je klantprofiel kan ik echter niet beantwoorden. Mogelijk is dat voor eventuele opvolging of om te voorkomen dat iemand meerdere keren een evaluatie invult.

Op deze en deze pagina's kun in ieder geval je meer informatie vinden over hoe wij omgaan met die gegevens en wat voor mogelijkheden daaromtrent jij hebt. Tevens kun je daar instructies vinden over hoe je gebruik kunt maken van je recht op inzage.

@Stijn NS Dank voor de reactie.

Badge +3

Welja.. vanochtend in de mail.

Lekker persoonlijk ook Beste reiziger…

Je weet mijn naam! Gebruik die graag en anders telt het niet!

Een brief ‘aan de bewoner(s)’ van {adres X} telt soms wel (even geen stroom/gas/water op datum Y) maar dit is dus aan jou als persoon gericht.

 

Badge +3

Nou vooruit dan (voor wie niet mee kon doen) https://drive.google.com/file/d/1hvo7NTVv00geFr2slUpFKjGY5bJPIaVV

In deze mail kijken we terug en vertellen we je graag hoeveel mensen meegedaan hebben, hoeveel codes er opgehaald zijn en dan is er nog de quiz…

Waren de vragen lastig of niet? In de bijlage vind je de antwoorden.

Hoe lang duurt de opleiding tot conducteur? 2 jaar was juist… 😅

Reputatie 7
Badge +3

Welja.. vanochtend in de mail.

Lekker persoonlijk ook Beste reiziger…

Je weet mijn naam! Gebruik die graag en anders telt het niet!

Een brief ‘aan de bewoner(s)’ van {adres X} telt soms wel (even geen stroom/gas/water op datum Y) maar dit is dus aan jou als persoon gericht.

 

Bij mij was die wel op naam, ik ben zeker geen Beste reiziger. Misschien moet je daarvoor vaker reizen en ik heb welgeteld 1 reis heen en terug gemaakt in de afgelopen 3 jaar.

 

In de mail wordt verder wel aangegeven hoeveel cadeaucodes zijn opgehaald maar wat ik mis is hoeveel van de codes ook daadwerkelijk gebruikt zijn. Ook omdat er diverse mensen waren die aangaven dat ze de code voor het kopje koffie niet konden gebruiken, omdat die al gebruikt zou zijn.

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb precies 1 code gebruikt, die van de gratis koffie. Ik heb een hekel aan acties waarvoor ik eerst iets moet kopen om een tweede product met korting of gratis te krijgen.

Die 1e klas upgrades zouden ze gratis mogen weggeven aan de vaste klanten voor het ongemak van de Kwalitatief Uiterst Teleurstellende dienstverlening van het vorige jaar.

En verder heb ik in de enquête aangegeven dat NS het geld, de tijd en de moeite vele malen beter kan besteden aan het verbeteren van de dienstverlening dan aan marketingflauwekul.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb zelf geen enkele code gebruikt, heb wel die voor de 1e klas upgrade hier op de community gegooid zodat iemand anders die kon gebruiken. Ik zag bij een testje dat die code gebruikt was, dus hoop dat de persoon er veel plezier aan heeft gehad. Beetje jammer dat die niet even dank je wel heeft gezegd in dat betreffende topic. 

Reputatie 7
Badge +3

Welja.. vanochtend in de mail.

Lekker persoonlijk ook Beste reiziger…

Je weet mijn naam! Gebruik die graag en anders telt het niet!

Een brief ‘aan de bewoner(s)’ van {adres X} telt soms wel (even geen stroom/gas/water op datum Y) maar dit is dus aan jou als persoon gericht.

 

Ook deze heb ik niet gehad 😉 een reactie op mijn klachten ook (nog) niet.

Welja.. vanochtend in de mail.

Lekker persoonlijk ook Beste reiziger…

Je weet mijn naam! Gebruik die graag en anders telt het niet!

Een brief ‘aan de bewoner(s)’ van {adres X} telt soms wel (even geen stroom/gas/water op datum Y) maar dit is dus aan jou als persoon gericht.

 

Ook deze heb ik niet gehad 😉 een reactie op mijn klachten ook (nog) niet.

NS reageert niet op klachten. Nooit.

 

Badge +3

NS reageert niet op klachten. Nooit.

Dat klopt, als je een klacht via online kanalen indient krijg je géén inhoudelijke terugkoppeling.

Op een brief zullen ze moeten reageren (vaak met een standaard antwoord waar je niets aan hebt) en ben je weer ‘terug bij af’.. 😥

NS reageert niet op klachten. Nooit.

Dat klopt, als je een klacht via online kanalen indient krijg je géén inhoudelijke terugkoppeling.

Op een brief zullen ze moeten reageren (vaak met een standaard antwoord waar je niets aan hebt) en ben je weer ‘terug bij af’.. 😥

Nee, op een brief reageren ze ook niet. En als je dan belt en vraagt om een reactie wordt gezegd dat die niet komt. 

Reputatie 7
Badge +1

NS reageert niet op klachten. Nooit.

Dat klopt, als je een klacht via online kanalen indient krijg je géén inhoudelijke terugkoppeling.

Op een brief zullen ze moeten reageren (vaak met een standaard antwoord waar je niets aan hebt) en ben je weer ‘terug bij af’.. 😥

Nee, op een brief reageren ze ook niet. En als je dan belt en vraagt om een reactie wordt gezegd dat die niet komt. 

Blijkbaar helpt het alleen als je NS aan hun wettelijke verplichtingen herinnert en desnoods verdere stappen onderneemt, zoals de geschillencommissie.

NS reageert niet op klachten. Nooit.

Dat klopt, als je een klacht via online kanalen indient krijg je géén inhoudelijke terugkoppeling.

Op een brief zullen ze moeten reageren (vaak met een standaard antwoord waar je niets aan hebt) en ben je weer ‘terug bij af’.. 😥

Nee, op een brief reageren ze ook niet. En als je dan belt en vraagt om een reactie wordt gezegd dat die niet komt. 

Blijkbaar helpt het alleen als je NS aan hun wettelijke verplichtingen herinnert en desnoods verdere stappen onderneemt, zoals de geschillencommissie.

Misschien beter om naar Utrecht te gaan en uitleggen hoe gewone mensen leven, net zo lang tot ze begrijpen dat niet iedereen €488,00 over heeft. Geschillencommissie duurt veel te lang. Die hele NS zou achter tralies moeten, te beginnen met Koolmees en dan klantenservice, waar ze alleen maar kunnen snauwen en die het geen moer interesseert hoe ze hun werk doen.

Reageer