beantwoord

Wintercity - foute kerstshoot al verlopen op 11 december

  • 11 December 2023
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Op NS Wintercity kun je op 11 december kans maken op een foute kerstshoot met familie of vrienden. Volgens de begeleidende mail zou deze kans alleen op 11 december beschikbaar zijn en moet je een vraag beantwoorden. Echter staat dit item al de hele dag (11 december dus) als 'verlopen’ aangemerkt voor mij en is de knop ‘Doe mee’ grijs. Wat gaat er hier mis?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 11 December 2023, 16:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hey Sand. Welkom bij de NS Community! 

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit op te lossen, dit kunnen we hier helaas niet voor je doen! 

Badge +3

Hey Sand. Welkom bij de NS Community! 

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit op te lossen, dit kunnen we hier helaas niet voor je doen! 

De Klantenservice zal niets voor je kunnen betekenen, want het is zo’n winactie waar je eenmalig aan mee (zou kunnen) doen door op die knop te drukken (vergelijk de beanie van 2 december). Deelnemers maken dan (een kleine) kans op een super leuk (familie/vrienden)portret bij/door een fotograaf.

Waarom die op verlopen staat bij @Sand is me niet duidelijk, als het goed ik ga je met de Wintercity eerst naar 10 december (of datum vorige deelname) en moet je het treintje naar 11 december sturen.

Je hebt dan gewonnen (of niet) en dat is het! Geen couponcode voor die photoshoot of zo.

Dat over een vraag beantwoorden staat er los van en gaat over de dagelijkse quizvraag, waar je (zo snel mogelijk) alle vragen correct moet beantwoorden om kans te maken op een jaar lang Altijd Vrij.

Hoeveel ze er daarvan weggeven zegt men niet, maar het zullen er niet veel zijn en bij één fout of niet snel genoeg beantwoorde vraag maak je eigenlijk al geen kans meer op die ‘superprijs’.

Reputatie 7
Badge +3

Mijn treintje begon vandaag na klikken op de link weer bij dag 1. De beanie was wit, maar dag 11 de fotoshoot had een grijze knop.

Van ns_online niets meer vernomen.

Badge +3

Dat @Daniël NS al meteen verwijst naar de Klantenservice zegt genoeg (maar neem ik hem niet kwalijk).

Dat ‘winnaars’ (van die beanie of zo) verder helemaal geen bericht krijgen is ook suf.

Mijn ‘score’ aan e-mails tot nu toe (op twee accounts hetzelfde), dus ik heb nog wel wat codes weg te geven eventueel 🙄

 

Die voor een Meereisretour (blijkbaar erg gewild) zijn al vergeven via privéberichten.

Maar ga los op https://www.ns.nl/producten/coupon met 4MK74KC3NY5SN of ZR3UN5WB2ST7B en kijk maar of ze nog wel of niet meer te verzilveren zijn.

Super bedankt Robert want ik had er eentje keihard nodig voor.. iets in het weekend of zo.

Dat blijkbaar niet dus zo dringend was… dus bij deze staan ze ‘openbaar’. 🤣

Reputatie 7
Badge +3

De klantenservice kon het niet oplossen, want het was inmiddels een dag later. Dat krijg je als men pas na 27 uur reageert op een DM.

Reageer