Wintercity kersttrui

  • 10 December 2022
  • 19 reacties
  • 2205 Bekeken

Hoi,

de kersttrui die vandaag kon worden gewonnen ( en morgen als ik het goed begrijp), is die wellicht ook te koop? Vandaag was ik te laat om mee te doen, wellicht morgen meer geluk, maar die trui past helemaal bij mijn (autistische) zoon met grote treinenliefde. Dan kan hij in een vrolijke outfit zijn treinenspellen spelen.

Hartelijke groet,

Flapperdje


19 reacties

Hoi Flapperdje en welkom bij onze Community! Ik heb je bijdrage even een eigen topic gegeven om de vindbaarheid te vergroten.

De kersttrui is helaas een echte limited edition en om die reden niet te koop :(. Voor nu is het alleen mogelijk om hem te winnen. Ik zal voor jou en je zoon duimen!

Dank voor het duimen, helaas zonder resultaat :-(. Maar we zijn gezond, dus verder helemaal prima. Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kan ik de trui winnen als ik ondanks 2 abonnementen geen toegang krijg tot wintercity?

Reputatie 7
Badge

Je kan Marktplaats in de gaten houden, maar omdat het 'limited' is vragen ze vaak wel extreme prijzen . 

Reputatie 7
Badge +3

Ik wil hem winnen, niet kopen.

Reputatie 7
Badge

Ik wil hem winnen, niet kopen.

Welk abonnement heb je dan?

Reputatie 7
Badge +3

Ik wil hem winnen, niet kopen.

Welk abonnement heb je dan?

2x dal voordeel op saldo en 2x keuzedagen. Vanaf 1981 abonnementhouder.

Badge +3

2x dal voordeel op saldo en 2x keuzedagen. Vanaf 1981 abonnementhouder.

Maar dus maar één klantnummer en Mijn NS account? En je partner mag wel meedoen?

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kan ik de trui winnen als ik ondanks 2 abonnementen geen toegang krijg tot wintercity?

Ook als je wel mee kan doen is de kans dat je hem wint erg klein, waarschijnlijk zijn er maar een handjevol van te winnen en is de kans dat je hem niet wint 99,999%

Reputatie 7
Badge +3

2x dal voordeel op saldo en 2x keuzedagen. Vanaf 1981 abonnementhouder.

Maar dus maar één klantnummer en Mijn NS account? En je partner mag wel meedoen?

Dat zijn mijn abonnementen.

Mijn partner heeft een eigen klantnummer en eigen MijnNS voor 1 Dal voordeel op saldo + keuzedagen en ook geen mail over wintercity gehad. Kreeg wel papieren Spoor en vorig jaar welkomterug-actie.

Wij hebben momenteel 3 abonnementen op ons adres. (Ooit waren dat 3x vdu en 1× Dal voordeel)

Badge +3

In principe zou je dan mee kunnen doen met Wintercity door je aan te melden met het (Mijn NS) adres van je partner, toch?

De oudere versie (2019) van die trui… @LisaNeves met Roger van Boxtel:

Oh, dat topic staat in het archief 😥 maar er is deze nog https://twitter.com/rogervanboxtel/status/1202611490894864384

Badge +3

Zowaar een winnaar! https://twitter.com/Gwendol08677943/status/1601999085153681408

Superleuk, alleen heb ik mijn adresgegevens en maat niet kunnen invullen 😥 heb wel een e-mail gehad, maar hoe kom ik nu aan de trui? Ik wil hem natuurlijk wel heel graag ontvangen!

En nu zijn ze echt op… door voor de sokken 🤣

Reputatie 7
Badge +3

In principe zou je dan mee kunnen doen met Wintercity door je aan te melden met het (Mijn NS) adres van je partner, toch?

De oudere versie (2019) van die trui… @LisaNeves met Roger van Boxtel:

Oh, dat topic staat in het archief 😥 maar er is deze nog https://twitter.com/rogervanboxtel/status/1202611490894864384

Partner kan zich ook niet aanmelden.

Ik geef het op. Ik kan ook mijn emailadres niet meer wijzigen in MijnNS. Sterker nog, ik kan niet eens meer in MijnNS komen, want moet daarvoor op een link klikken in de mail die ik niet gekregen heb.

 

Reputatie 7
Badge

Kijk eens in je spambox?

Reputatie 7
Badge +3

Kijk eens in je spambox?

Wat denk je dat ik al 2 jaar doe?

Badge +3

En alweer een winnaar… https://twitter.com/witchofthetest/status/1603690015636488192

BEST REVERSE CASUAL FRIDAY EVER!! I WON ONE OF THE @NS_online CHRISTMAS JUMPERS AND I'M REALLY FUCKING EXCITED ABOUT IT!! And it's the Utrecht Centraal one, too! That's where I work

Goh, die heb je dan al snel ontvangen (fake news? Twitter account ‘besloten’ ineens)

Hoi Flapperdje, 

Ik heb de kersttrui gewonnen, maar wil ‘m graag aan je zoon geven. Wil je mij een berichtje sturen?

Hartelijke groet,

Marloes

Hoi Marloes,

ik heb je een privé-bericht gestuurd, maar weet niet of dat goed is aangekomen.

Fijne avond,

F

De mail van je bericht was in mijn spambox terechtgekomen, maar zag 'm zojuist. Ik heb je een berichtje teruggestuurd!

Reageer