beantwoord

Wintercity Klassewissel

  • 2 December 2022
  • 12 reacties
  • 537 Bekeken

Hoe krijg ik de upgrade naar 1e klas uit de Wintercity voor 1 euro gekoppeld aan een keuzedag?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 2 December 2022, 17:28

Bekijk origineel

12 reacties

Goedemiddag Danny en welkom bij onze Community.

De upgrade van Wintercity is altijd in de vorm van een e-ticket. Je kunt gewoon zoals je gewend bent inchecken met je Keuzedag en het e-ticket van de upgrade apart aan de conducteur tonen bij controle. Dat kan digitaal (door hem in de app te laden op je smartphone) of fysiek door hem uit te printen.

Ik ben al sinds 2 december bezig om de upgrade te krijgen, maar zie alleen de mededeling dat de codes op zijn……..dooie mus?

Ik heb het vermoeden dat het dan over een andere actie gaat. Of heb je deze gewonnen vanuit onze Wintercity advent kalender? 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb het vermoeden dat het dan over een andere actie gaat. Of heb je deze gewonnen vanuit onze Wintercity advent kalender? 

De klacht dat de codes op zijn gaat over wintercity. Diezelfde klacht wordt ook geuit op twitter.

Bedoel je de upgrade van 1 euro?

Reputatie 1

Ik ben al sinds 2 december bezig om de upgrade te krijgen, maar zie alleen de mededeling dat de codes op zijn……..dooie mus?

Bij ons precies hetzelfde wat we ook doen en welk tijdstip we het ook proberen lukt niet ze zijn altijd op volgens ons. 

Reputatie 1

Bedoel je de upgrade van 1 euro?

Ja die bedoelen wij al zo vaak geprobeerd is een dooie mus…. ? 

Reputatie 7
Badge +3

Denk eerder te weinig mussen. Op de eerste dag dat deze upgrade beschikbaar was waren er wel codes. Vind het wel een slechte zaak, NS weet toch wel aan hoeveel abonnementhouders de mail van Wintercity is gestuurd en dat zo'n zeer goedkope 1e klas upgrade populair is. Zorg dan dat er genoeg codes beschikbaar zijn. Was eerder ook al het geval bij de Bookchoice verjaardagscadeau's.

We zijn ermee bezig en hopelijk is het vandaag nog opgelost.

Het is mij zojuist wel gelukt voor volgende week woensdag 

Dat is snel!

Hoera, het is (gisteren) gelukt, er waren weer codes, dank u/je (?) NS……..en de upgrades zijn inmiddels al gebruikt.

Reageer