Skip to main content

Ik gooi m er toch maar even in! 😉

Wie vindt WinterCity (los van de IT-problemen en de aanmeld-ellende voor velen) een beetje mager dit jaar. Tot nu toe werd ik ‘verrast’ met een kop koffie en een broodje (ik lust geen caprese maar daar kan NS niets aan doen) en korting op een of andere app die veel mensen nimmer gebruiken.

Oh ja. Een meereisretour. En vanochtend een upgrade voor eersteklas (die vorig jaar gewoon heel de Kerstvakantie keer op keer opnieuw gebruikt kon worden, nu dus eenmalig 😏).  Verder nog niets van al die andere leuke prijsjes gewonnen.

Ben ik een zeur die teveel verwacht (we zijn toch allemaal beetje verwend in dit land? 🤔). Of is WinterCity dit jaar vooral een leuk idee van de afdeling Marketing van NS maar met een ietwat mager eindejaar aanbod? 

Wie biedt?? (meer dan NS!)  😇

.Ben ik een zeur die teveel verwacht (we zijn toch allemaal beetje verwend in dit land? 

Ja

Wat mij betreft mag NS trouwe abonnementhouders iets toesturen ipv wintercity en uitdeelacties op (grotere) stations. Alleen zal dat toesturen wel weer per adres gaan en niet per abonnementhouder.

Ach ja je moet een gegeven paard niet in de bek kijken en dat geldt ook voor deze actie. Als één en ander foutloos zou verlopen dan denk ik nog: je doet er blijkbaar een groep mensen een plezier mee. Omdat het nu al 3 jaar achter elkaar één groot fautenvestival van NS is heb ik dat minder. De community wordt hier dan door NS handig ingezet om de eerste klappen van alle klachten op te vangen en daar heb ik persoonlijk wel moeite mee. 

@Tamzin Ben ik een zeur? 😂 Of zijn we toch allemaal beetje verwend in dit land? 🤔
Is me (nog) niet helemaal duidelijk…  😘

@Henkpeetersen Je hebt gelijk Henk. Dit gegeven paard mag echter wel nieuwe hoefijzers hebben of niet meer voor de wagen worden gespannen?   🤷🏻

@MoDe Dat dus! 

Ondanks dat ik al vele jaren vaste klant ben, kijk ik niet eens naar "Wintercity". Teveel gedoe om eigenlijk niks. De eventuele gratis kop koffie of kortingscode voor iets wat ik toch nooit gebruik, iets kleins bij Julia's waar ik ook nooit kom, laat ik ook fijn aan me voorbijgaan... Geen behoefte aan. Vind het ook war raar dat NS, die er toch al niet florissant voor staan, geld steken in zo'n actie. Leuk bedoeld maar eigenlijk zonde van de centen, die aan belangrijkere zaken zouden kunnen worden uitgegeven.

En als je dan toch iets wilt geven aan of doen voor de klant, geef dan een eenmalige kerstkorting van een tientje o.i.d op het maandbedrag van een abonnement. 

Voor mijn verjaardag kreeg ik, als 1e klasabonnementhouder, een gratis upgrade naar de 1e klas.....😂 En net als vorig jaar, luisterboeken van Bookchoice.... geen interesse. Maar desalniettemin erg aardig van NS😉

Reageer